Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
Moderator: Dybuk
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
Kad smo već na listama da nastavimo s hororom
evo ga to je ta rijetka skupina s desetkama koje sam dao hororima
Zaista ne znam kako se pojavljuje neki film dva puta
1. Alien Resurrection (1997)
6.2
10
2. Psycho (1960)
8.5
10
3. The Others (2001)
7.6
10
4. Scream (1996)
7.2
10
5. Reflections (1987)
7.7
10
6. Alien (1979)
8.4
10
7. Suspiria (1977)
7.4
10
8. Alien³ (1992)
6.5
10
9. The Return of the Living Dead (1985)
7.3
10
10. The Haunting (1963)
7.5
10
11. Hannibal (2013–2015)
8.5
10
12. The Blair Witch Project (1999)
6.5
10
13. Pet Sematary (1989)
6.6
10
14. The Thing (1982)
8.1
10
15. Event Horizon (1997)
6.7
10
16. The Wicker Man (1973)
7.5
10
Jake devetke
17. Let the Right One In (2008)
7.9
9
18. Going to Pieces: The Rise and Fall of the Slasher Film (2006)
7.3
9
19. House of 1000 Corpses (2003)
6.1
9
20. Scream 2 (1997)
6.2
9
21. Nekromantik (1987)
5.1
9
22. Hellraiser (1987)
7
9
23. Dead & Buried (1981)
6.6
9
24. The Texas Chain Saw Massacre (1974)
7.5
9
25. Rosemary's Baby (1968)
8
9
26. Night of the Living Dead (1968)
7.9
9
27. The Innocents (1961)
7.8
9
28. King Kong (1933)
7.9
9
29. Dr. Jekyll and Mr. Hyde (1931)
7.6
9
30. The Descent (2005)
7.2
9
31. The Last Horror Movie (2003)
5.6
9
32. Audition (1999)
7.2
9
33. Schramm (1993)
5.8
9
34. Night of the Living Dead (1990)
6.9
9
35. Angel Heart (1987)
7.3
9
36. Strangler vs. Strangler (1984)
8.1
9
37. Halloween (1978)
7.8
9
38. Wait Until Dark (1967)
7.8
9
39. Repulsion (1965)
7.7
9
40. Midsommar (I) (2019)
7.2
9
41. Under the Shadow (2016)
6.9
9
42. Cloverfield (2008)
7
9
43. Shaun of the Dead (2004)
7.9
9
44. Valentine (2001)
4.8
9
45. The Night Flier (1997)
6
9
46. Creepshow (1982)
6.9
9
47. Variola Vera (1982)
8.1
9
48. Diabolique (1955)
8
9
49. Dead End (I) (2003)
6.6
9
50. The Happiness of the Katakuris (2001)
7.1
9
51. Shaun of the Dead (2004)
7.9
9
52. Valentine (2001)
4.8
9
53. The Night Flier (1997)
6
9
54. Creepshow (1982)
6.9
9
55. Variola Vera (1982)
8.1
9
56. Diabolique (1955)
8
9
57. The Descent (2005)
7.2
9
58. The Last Horror Movie (2003)
5.6
9
59. Audition (1999)
7.2
9
60. Schramm (1993)
5.8
9
61. Night of the Living Dead (1990)
6.9
9
62. Angel Heart (1987)
7.3
9
63. Strangler vs. Strangler (1984)
8.1
9
64. Halloween (1978)
7.8
9
65. Wait Until Dark (1967)
7.8
9
66. Repulsion (1965)
7.7
9
evo ga to je ta rijetka skupina s desetkama koje sam dao hororima
Zaista ne znam kako se pojavljuje neki film dva puta
1. Alien Resurrection (1997)
6.2
10
2. Psycho (1960)
8.5
10
3. The Others (2001)
7.6
10
4. Scream (1996)
7.2
10
5. Reflections (1987)
7.7
10
6. Alien (1979)
8.4
10
7. Suspiria (1977)
7.4
10
8. Alien³ (1992)
6.5
10
9. The Return of the Living Dead (1985)
7.3
10
10. The Haunting (1963)
7.5
10
11. Hannibal (2013–2015)
8.5
10
12. The Blair Witch Project (1999)
6.5
10
13. Pet Sematary (1989)
6.6
10
14. The Thing (1982)
8.1
10
15. Event Horizon (1997)
6.7
10
16. The Wicker Man (1973)
7.5
10
Jake devetke
17. Let the Right One In (2008)
7.9
9
18. Going to Pieces: The Rise and Fall of the Slasher Film (2006)
7.3
9
19. House of 1000 Corpses (2003)
6.1
9
20. Scream 2 (1997)
6.2
9
21. Nekromantik (1987)
5.1
9
22. Hellraiser (1987)
7
9
23. Dead & Buried (1981)
6.6
9
24. The Texas Chain Saw Massacre (1974)
7.5
9
25. Rosemary's Baby (1968)
8
9
26. Night of the Living Dead (1968)
7.9
9
27. The Innocents (1961)
7.8
9
28. King Kong (1933)
7.9
9
29. Dr. Jekyll and Mr. Hyde (1931)
7.6
9
30. The Descent (2005)
7.2
9
31. The Last Horror Movie (2003)
5.6
9
32. Audition (1999)
7.2
9
33. Schramm (1993)
5.8
9
34. Night of the Living Dead (1990)
6.9
9
35. Angel Heart (1987)
7.3
9
36. Strangler vs. Strangler (1984)
8.1
9
37. Halloween (1978)
7.8
9
38. Wait Until Dark (1967)
7.8
9
39. Repulsion (1965)
7.7
9
40. Midsommar (I) (2019)
7.2
9
41. Under the Shadow (2016)
6.9
9
42. Cloverfield (2008)
7
9
43. Shaun of the Dead (2004)
7.9
9
44. Valentine (2001)
4.8
9
45. The Night Flier (1997)
6
9
46. Creepshow (1982)
6.9
9
47. Variola Vera (1982)
8.1
9
48. Diabolique (1955)
8
9
49. Dead End (I) (2003)
6.6
9
50. The Happiness of the Katakuris (2001)
7.1
9
51. Shaun of the Dead (2004)
7.9
9
52. Valentine (2001)
4.8
9
53. The Night Flier (1997)
6
9
54. Creepshow (1982)
6.9
9
55. Variola Vera (1982)
8.1
9
56. Diabolique (1955)
8
9
57. The Descent (2005)
7.2
9
58. The Last Horror Movie (2003)
5.6
9
59. Audition (1999)
7.2
9
60. Schramm (1993)
5.8
9
61. Night of the Living Dead (1990)
6.9
9
62. Angel Heart (1987)
7.3
9
63. Strangler vs. Strangler (1984)
8.1
9
64. Halloween (1978)
7.8
9
65. Wait Until Dark (1967)
7.8
9
66. Repulsion (1965)
7.7
9
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
Je li ti bolja ova Raviojla Vjera na 47. ili ona na 55. poziciji?
EDIT: zasto nevolis The Conjuring, Trubo, dje ce ti dusha?!
EDIT: zasto nevolis The Conjuring, Trubo, dje ce ti dusha?!
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
Ja sam od 1158 horora sa 10 ocenila samo njih 15
Ti si, Trubo, moj čovek, bravo za Descent i Midsommar
Ti si, Trubo, moj čovek, bravo za Descent i Midsommar
I live in the weak and the wounded, Doc
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
The Conjuring
7/10
mislim da ovo s dva naslova ima veze s tumbanjem filmova kad klikneš next 50
7/10
mislim da ovo s dva naslova ima veze s tumbanjem filmova kad klikneš next 50
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
Fali ti The Omen 10/10
slažem se za ovih par klasika, Psycho, Repulsion, Alien.
The Conjuring 8.5/10
slažem se za ovih par klasika, Psycho, Repulsion, Alien.
The Conjuring 8.5/10
I live in the weak and the wounded, Doc
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
Bolji Zondbiland od Shaun of the Dead, btw.
Naibolji Zombies of Mass Destruction
Naibolji Zombies of Mass Destruction
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
Valentinivo sam ocijenio s 20 godina pa je ocjena visoka
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
Nw znam sta je s imdbom
Omen je isto 9/10
Vjerojatno dio naslova koji su dupli izbace ove druge pa kad sam na prvoj stranici s 50 naslova oni su na drugoj
A kad kliknem next oni su na prvoj
Omen je isto 9/10
Vjerojatno dio naslova koji su dupli izbace ove druge pa kad sam na prvoj stranici s 50 naslova oni su na drugoj
A kad kliknem next oni su na prvoj
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
I live in the weak and the wounded, Doc
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
Nakon zombieland sam prestao gledati komedije
Nakon jungle canibals sam prestao gledati kanibale
Nakon jungle canibals sam prestao gledati kanibale
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
Đe najbolji svih vremena Exorcist
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
Egzorcist
7/10
Imam i knjigu
7/10
Imam i knjigu
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
dobar je nastavak broj 3
5/10
5/10
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
Šaznam, meni Exorcist nije 10, ona zelena povraćka stvarno kvari utisak. Moglo je to malo kliničkije do kraja, ona su ispitivanja u bolnici recimo jeziva.
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
Exorcist je najbolji horor svih vremena.
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
Posle Omena i Aliena možda
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
Omen ne bi ni postojao bez Exorcista.
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
Zanimljivo razmišljanje, gomile possession filmova ne bi postojali bez Exorcista a Omen vrv ne bi postojao bez antihrista, i hrišćanstva
Pošto su sasvim različiti filmovi.
Po tome je Omen negde starija priča od Exorcista. Najbolji horor ikad, i glumački, i dramski, bez jednog kiksa.
Ali ok, valjda je to stvar ukusa.
Ja inače obožavam podžanr posednuća, da ne bude zabune. Ali Đavo ima primat.
Pošto su sasvim različiti filmovi.
Po tome je Omen negde starija priča od Exorcista. Najbolji horor ikad, i glumački, i dramski, bez jednog kiksa.
Ali ok, valjda je to stvar ukusa.
Ja inače obožavam podžanr posednuća, da ne bude zabune. Ali Đavo ima primat.
I live in the weak and the wounded, Doc
Od 1 426 ocijenjenih horra na imdb ovih 16 ima ocjenu 10
Ne vidim shining na listi