I ne-horore prave, zar ne?
Moderator: Al'Eksandar
I ne-horore prave, zar ne?
Passing (2021) priča o dve bledolikije crnkinje u Njujorku 20tih godina prošlog veka.
Jedna od njih "prolazi" kao belkinja (na to se i odnosi naslov filma), čak je udata za dobrostojećeg belca koji je, surprise, surprise, rasista. Njen muž (Aleksandar Skarsgard, vazda negativac ili nasilnik u filmovima) ne sluti da je njegova bleda supruga afroameričkog porekla.
Posle dužeg vremena, dve žene - inače prijateljice iz detinjstva - se sreću i bleđa, Kler, uspeva da se infiltrira u život druge - Irene, i njeno društvo.
Irena je ambivalentna prema Kler koja ne živi autentičan život već na ime svoje blede puti ubira belačke privilegije. No, uskoro će se ispostaviti da privlači pozitivnu pažnju Ireninog muža i njihove crne zajednice iz istog razloga. Irena zbog toga postaje sve više kivna na Kler koja ju je izgurala na marginu sopstvenog života i zajednice.
Meditativna i relativno suptilna drama sa društvenim komentarom, bez obzira na rasno pitanje kojim se bavi, nije preachy već se gotovo isključivo fokusira na rivalitet između dve žene iz iste zajednice od kojih jedna dobija najbolje od oba sveta - i crnog i belog, samo zbog svog izgleda i oportunizma. Kraj je dramatičan i vrlo dobar.
Jedna od njih "prolazi" kao belkinja (na to se i odnosi naslov filma), čak je udata za dobrostojećeg belca koji je, surprise, surprise, rasista. Njen muž (Aleksandar Skarsgard, vazda negativac ili nasilnik u filmovima) ne sluti da je njegova bleda supruga afroameričkog porekla.
Posle dužeg vremena, dve žene - inače prijateljice iz detinjstva - se sreću i bleđa, Kler, uspeva da se infiltrira u život druge - Irene, i njeno društvo.
Irena je ambivalentna prema Kler koja ne živi autentičan život već na ime svoje blede puti ubira belačke privilegije. No, uskoro će se ispostaviti da privlači pozitivnu pažnju Ireninog muža i njihove crne zajednice iz istog razloga. Irena zbog toga postaje sve više kivna na Kler koja ju je izgurala na marginu sopstvenog života i zajednice.
Meditativna i relativno suptilna drama sa društvenim komentarom, bez obzira na rasno pitanje kojim se bavi, nije preachy već se gotovo isključivo fokusira na rivalitet između dve žene iz iste zajednice od kojih jedna dobija najbolje od oba sveta - i crnog i belog, samo zbog svog izgleda i oportunizma. Kraj je dramatičan i vrlo dobar.
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
The Baroness and the Butler
https://www.imdb.com/title/tt0029899/
Simpatičan socijalni romcom premijerovom batleru koji se kandiduje za parlament i prolazi kroz stranku koja je opozociona. Zanimljiva priča i lep stil tridesetih.
https://www.imdb.com/title/tt0029899/
Simpatičan socijalni romcom premijerovom batleru koji se kandiduje za parlament i prolazi kroz stranku koja je opozociona. Zanimljiva priča i lep stil tridesetih.
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
I ne-horore prave, zar ne?
Knock Knock
https://www.imdb.com/title/tt3605418/
B triler sa Kijanu Rivsom?! Da, i to je moguće. Sama priča kao priča deluje zanimljivo, ali dosta traljava izvedba. I njegova gluma deluje drugorazredno. 6/10 ali zbog perspektivne i lepuškaste Ana de Armas (No time to die) ocena više.
https://www.imdb.com/title/tt3605418/
B triler sa Kijanu Rivsom?! Da, i to je moguće. Sama priča kao priča deluje zanimljivo, ali dosta traljava izvedba. I njegova gluma deluje drugorazredno. 6/10 ali zbog perspektivne i lepuškaste Ana de Armas (No time to die) ocena više.
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
I ne-horore prave, zar ne?
Bad Luck Banding or Loony Porn - mrzi me da prevodim mini-recenziju... (6-/10)
"Between the ‘clickbait’ prologue depicting the hardcore reason which the film’s heroine is accused for, and the brilliantly, unexpectedly bonkers epilogue poking fun at superhero movies, Radu Jude delivers a colorful, irreverent (or rather, decidedly offensive) and sardonic satire that is at once boldly confrontational, deeply personal and annoyingly didactic, even when its didacticism is foiled in mockery. And due to a formally playful structure, a number of pacing and tonal issues occur, making it a chore to sit through, particularly during the first act that mostly feels like an equivalent of walking around any given city from a Balkan country in transition (thank you, but I want more from cinema). Despite my criticism, I did not hate it, but I did expected more after seeing 'Plastic Semiotic' – maybe I should just stick with Jude’s short offerings..."
"Between the ‘clickbait’ prologue depicting the hardcore reason which the film’s heroine is accused for, and the brilliantly, unexpectedly bonkers epilogue poking fun at superhero movies, Radu Jude delivers a colorful, irreverent (or rather, decidedly offensive) and sardonic satire that is at once boldly confrontational, deeply personal and annoyingly didactic, even when its didacticism is foiled in mockery. And due to a formally playful structure, a number of pacing and tonal issues occur, making it a chore to sit through, particularly during the first act that mostly feels like an equivalent of walking around any given city from a Balkan country in transition (thank you, but I want more from cinema). Despite my criticism, I did not hate it, but I did expected more after seeing 'Plastic Semiotic' – maybe I should just stick with Jude’s short offerings..."
I ne-horore prave, zar ne?
Benedetta - tresla se gora, rodio se miš. Ume Verhoeven to bolje. (6/10)
I ne-horore prave, zar ne?
They Call Me Mister Tibbs!
https://www.imdb.com/title/tt0066450/
Detektiv Tibbs ima glavobolje da otkrije ubicu jedne prostitutke, a ni kod kuće mu ne ide najbolje. Detektiv Tibbs se nikada ne smeje jer brine za budućnost svog grada i porodice.
https://www.imdb.com/title/tt0066450/
Detektiv Tibbs ima glavobolje da otkrije ubicu jedne prostitutke, a ni kod kuće mu ne ide najbolje. Detektiv Tibbs se nikada ne smeje jer brine za budućnost svog grada i porodice.
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
I ne-horore prave, zar ne?
Follow Me Quietly - jedan od najranijih radova Ričarda Flajšera, deci 80-ih poznatog po naslovima kao što su Konan uništitelj i Crvena Sonja. Na površini deluje kao hotimično generički noar, ali kako ona izreka kaže, đavo je u detaljima... (8/10)
I ne-horore prave, zar ne?
The Old Dark House
https://www.imdb.com/title/tt0023293/
Usled strašne oluje grupa stranaca svoje utočište pronalazi u staroj kući gde živi čudna porodica. Atmosferičan film sa velikim glumcima.
NGBoo, svaka čast na izboru filma iz četrdesetih. Ide na moju listu za gledanje.
https://www.imdb.com/title/tt0023293/
Usled strašne oluje grupa stranaca svoje utočište pronalazi u staroj kući gde živi čudna porodica. Atmosferičan film sa velikim glumcima.
NGBoo, svaka čast na izboru filma iz četrdesetih. Ide na moju listu za gledanje.
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
I ne-horore prave, zar ne?
Mislim da je Benedetta (2020) dosta standardan nunsploitation. Nisam pogledala dovoljno ovakvih filmova, ali Benedetta uključuje (genitalno) mučenje lezbejki i mislim da toga do sad nije bilo. Volela bih da me neko demantuje.
Inače, priča je bzv, takođe zameram izbor glavne glumice, sve u svemu Benedetta bi trebalo da bude 28-30 god stara, izabrali su glumicu značajno stariju. Nemam problem, ali onda da se napiše da je prošlo 28, ne 18 god od prijema u manastir.
Generalno, ovaj tip filmova je specifičan i vrv softporn izbor za muške oči, ono mučenje ne bi trebalo da uzbudi normalne osobe.
Što se mene tiče, ovakav tip filma je totalno nepotreban van epohe u kojoj je bio popularan.
Ed. Madaaa fem dopisivanje istorije je slatko.
Inače, priča je bzv, takođe zameram izbor glavne glumice, sve u svemu Benedetta bi trebalo da bude 28-30 god stara, izabrali su glumicu značajno stariju. Nemam problem, ali onda da se napiše da je prošlo 28, ne 18 god od prijema u manastir.
Generalno, ovaj tip filmova je specifičan i vrv softporn izbor za muške oči, ono mučenje ne bi trebalo da uzbudi normalne osobe.
Što se mene tiče, ovakav tip filma je totalno nepotreban van epohe u kojoj je bio popularan.
Ed. Madaaa fem dopisivanje istorije je slatko.
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
Stavljen na watch listu.
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
I ne-horore prave, zar ne?
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
Les désaxées
https://www.imdb.com/title/tt0196739/
Dybuk vidi šta sad gledam. Nakon horor drame iz tridesetih reših da se pred spavanje opustim uz tipičan film sedamdesetih. Razbludnik, grupi devojke, prirodan luk...
https://www.imdb.com/title/tt0196739/
Dybuk vidi šta sad gledam. Nakon horor drame iz tridesetih reših da se pred spavanje opustim uz tipičan film sedamdesetih. Razbludnik, grupi devojke, prirodan luk...
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
I ne-horore prave, zar ne?
I tu treba imati stila. Grozim se ovih današnjih plastikanera.
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
I ne-horore prave, zar ne?
I ne samo to, današnji pornići su užasno nasilni (koliko sam čula, ne gledam)
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
Breaking the Waves (1996) magični realizam fon Trira. Ja sam sve više ubeđena da se ispod fasade toksičnog i dominantnog maskuliniteta, u njegovim radovima krije feminizam. Ne krije, cveta. Ženski likovi su nosioci tragedije i težine sveta. Bome, i ovde je suza puštena. Nedostaje mi fon Trir.
I live in the weak and the wounded, Doc