Best 2017
Moderator: Al'Eksandar
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
Best 2017
Ne-horor filmovi koji su se istakli protekle godine. Naravno, računamo to otprilike, nećemo gledati ako je film izašao prošle, ako smo realno ga pogledali ove godine i slično. Dakle, šta je na koga ostavilo najjači utisak.
Moji neki favoriti su
Godspeed
http://www.imdb.com/title/tt5952306/
Ovaj film ima sve, i mesa da se zamislite, i uvrnutu komičnost koja nedostaje današnjim komedijama, ima čak i hororičnih scena, ipak su mafijaši u pitanju. Istakao bih i da djeluje kao da reditelj polemiše sa Refnovim Only God Forgives, isti glumac se pojavljuje, čuveno crveno osvjetljenje itd, ali potom film zaokreće od uobičajene germanske nadrkanosti i prosto jezdi svojim tempom, koji se možda mnogima neće svidjeti, ali za mene je bilo izvanredno iskustvo.
Personal Shopper
http://www.imdb.com/title/tt4714782/
Ovdje sam se već lomio, bio nezadovoljan, pa gledao ponovo, pa malo popravio mišljenje, i sve u svemu sem smaranja s sms porukama ovdje ima dosta zanimljivih momenata, iako je to onako kao neki priručnik kritičke teorije za početnike, i ne eksperimentiše toliko koliko na prvi pogled izgleda.
Frantz
http://www.imdb.com/title/tt5029608/
Novi Ozon nije u čitavom toku baš dinamičan, i pogotovo prva polovina djeluje kao neka smaračka TV drama, ali onda kad počne da otvara karte nalazimo moćnu simboliku koja vraća Ozona na pravi put. To jest, Ozon je najinteresantniji kada ne priča sam o sebi direktno, s gejevima i trandžama, tu nekako upadne u patetiku i gotovo zaglupavi, kao da date muškarcu da snima film o muškarcima pa se čudite kad stoji krigla piva u svakoj sceni. Ozon je upravo najbolji kad svoja ludila provuče kroz naizgled sasvim normalne ljude.
Ima tu i drugih, ali možda kasnije nešto dopišem, mnogo toga nisam ni pogledao i bolje ni da ne nabrajam.
Special mention Paterson, Suntan, Que Dios Nos Perdone... u stvari, ako je prošla godina brutalno izdominirala s hororom, ova ima nevjerovatno dobre drame i trilere, a tek treba da ovjerim novog du Welza i King of the Belgians!
Moji neki favoriti su
Godspeed
http://www.imdb.com/title/tt5952306/
Ovaj film ima sve, i mesa da se zamislite, i uvrnutu komičnost koja nedostaje današnjim komedijama, ima čak i hororičnih scena, ipak su mafijaši u pitanju. Istakao bih i da djeluje kao da reditelj polemiše sa Refnovim Only God Forgives, isti glumac se pojavljuje, čuveno crveno osvjetljenje itd, ali potom film zaokreće od uobičajene germanske nadrkanosti i prosto jezdi svojim tempom, koji se možda mnogima neće svidjeti, ali za mene je bilo izvanredno iskustvo.
Personal Shopper
http://www.imdb.com/title/tt4714782/
Ovdje sam se već lomio, bio nezadovoljan, pa gledao ponovo, pa malo popravio mišljenje, i sve u svemu sem smaranja s sms porukama ovdje ima dosta zanimljivih momenata, iako je to onako kao neki priručnik kritičke teorije za početnike, i ne eksperimentiše toliko koliko na prvi pogled izgleda.
Frantz
http://www.imdb.com/title/tt5029608/
Novi Ozon nije u čitavom toku baš dinamičan, i pogotovo prva polovina djeluje kao neka smaračka TV drama, ali onda kad počne da otvara karte nalazimo moćnu simboliku koja vraća Ozona na pravi put. To jest, Ozon je najinteresantniji kada ne priča sam o sebi direktno, s gejevima i trandžama, tu nekako upadne u patetiku i gotovo zaglupavi, kao da date muškarcu da snima film o muškarcima pa se čudite kad stoji krigla piva u svakoj sceni. Ozon je upravo najbolji kad svoja ludila provuče kroz naizgled sasvim normalne ljude.
Ima tu i drugih, ali možda kasnije nešto dopišem, mnogo toga nisam ni pogledao i bolje ni da ne nabrajam.
Special mention Paterson, Suntan, Que Dios Nos Perdone... u stvari, ako je prošla godina brutalno izdominirala s hororom, ova ima nevjerovatno dobre drame i trilere, a tek treba da ovjerim novog du Welza i King of the Belgians!
Best 2017
Mogli smo ovo i u ne-horor podforum. Nema veze.
Računaš Personal Shopper kao ne-horor? Pa to mi skroz kvari koncepciju, a bogami i tvoje zalaganje za ne horor-horor
Gledam Imdb profil i ocenjene filmove, izgleda da ove godine insistiram na hororu, mada je, paradoksalno, jedna od gorih godina za žanr. Jedva da sam neku dramu pogledala???!! Bukvalno nemam šta da prijavim...
Računaš Personal Shopper kao ne-horor? Pa to mi skroz kvari koncepciju, a bogami i tvoje zalaganje za ne horor-horor
Gledam Imdb profil i ocenjene filmove, izgleda da ove godine insistiram na hororu, mada je, paradoksalno, jedna od gorih godina za žanr. Jedva da sam neku dramu pogledala???!! Bukvalno nemam šta da prijavim...
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
Best 2017
ček, zar nije ovo nehoror dio foruma? Premjesti ga ako sam promašio, ja skonto da je ovo ne-horor podforum
Best 2017
Prebacićemo, nije problem. Možda je malo nepregledno, ali u okviru filmova sam otvorila čak 4 podforuma
Elem; Que Dios Nos Perdone dobio 8, ali mislim da sam ga častila malo. 7+ realnije. Uglavnom, to malo što sam gledala 2016/17 ne prelaze 7, tako da sam na ovom polju podbacila.
ako ne računamo Elle, The Handmaiden i Contratiempo iz 2016.
Sad, horor, e to bi bilo bojno polje jer mislim da su nam impresije vrlo različite (hint, hint)
Elem; Que Dios Nos Perdone dobio 8, ali mislim da sam ga častila malo. 7+ realnije. Uglavnom, to malo što sam gledala 2016/17 ne prelaze 7, tako da sam na ovom polju podbacila.
ako ne računamo Elle, The Handmaiden i Contratiempo iz 2016.
Sad, horor, e to bi bilo bojno polje jer mislim da su nam impresije vrlo različite (hint, hint)
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
Best 2017
ok je što se tiče preglednosti, ali mi nije jasno kakve teme idu tamo gdje se sada nalazi "Filmovi u najavi"
Ja shvatih da tu idu neki generalni topici, jer sad ispade da će arthouse filmovi da se spominju na nekoj drugoj temi
Elle sam i ja gledo ove godine, technically, ove godine sam gledo i Endorphine (2015)
Ja shvatih da tu idu neki generalni topici, jer sad ispade da će arthouse filmovi da se spominju na nekoj drugoj temi
Elle sam i ja gledo ove godine, technically, ove godine sam gledo i Endorphine (2015)
Best 2017
Jes, idu generalni. Ali pošto je ovo top ne horora, mislila sam da je zgodno da bude na odredjenom podforumu. That's it.
Arthouse ostaje di jeste. Nadam se
na kraju, samo nek se piše, stvarno nije toliko bitno. a mogu i da prebacujem. a možeš i ti, ako te zanima neka konkretna sekcija koju bi uređivao.
Arthouse ostaje di jeste. Nadam se
na kraju, samo nek se piše, stvarno nije toliko bitno. a mogu i da prebacujem. a možeš i ti, ako te zanima neka konkretna sekcija koju bi uređivao.
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
Best 2017
otvaraj best horror da čujemo tvoje favorite, pa da pridodam Another Evil!!!
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
Best 2017
Baby Driver
Brawl in Cell Block 99
------
Split
Valerian
Kingsman 2
Blade Runner 2049
------
Get Out
Wind River
Dunkirk
Raw
King Arthur
La La Land
Silence
Logan Lucky
Ovo je lista za sada, s tim sto hocu da pogledam jos 15ak filmova koji su izasli + ono sto tek treba da se pojavi (+ ono sto sam zaboravio ), tako da ce lista sigurno bitno da se menja...
Brawl in Cell Block 99
------
Split
Valerian
Kingsman 2
Blade Runner 2049
------
Get Out
Wind River
Dunkirk
Raw
King Arthur
La La Land
Silence
Logan Lucky
Ovo je lista za sada, s tim sto hocu da pogledam jos 15ak filmova koji su izasli + ono sto tek treba da se pojavi (+ ono sto sam zaboravio ), tako da ce lista sigurno bitno da se menja...
Best 2017
Strašno hvale Baby Driver, čak sam ga i skinula, mada me tema uopšte ne privlači.
Gledao neko od sektaša?
edit, vidim da ga je Al'E stavio na prvo mesto..onda je bolje pitanje je li gledao još neko
Gledao neko od sektaša?
edit, vidim da ga je Al'E stavio na prvo mesto..onda je bolje pitanje je li gledao još neko
I live in the weak and the wounded, Doc
Best 2017
Sumnjam da će ti se dopasti, ali isto tako sam sumnjao da će se meni dopasti Atomic Blonde, pa ispade prilično... atomic. Inače, simpatičan akcijaš, ali ne doseže Shaun of the Dead niti Hot Fuzz, pa čak ni Scott Pilgrim visine. (Prethodni Rajtov film sam preskočio, pa ne mogu da poredim.)
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
Best 2017
Sto se mene tice, najbolji Wrightov film, a inace sam fan njegovih filmova. Mozda mi je ovo njegov najbolji film jer je manje parodican od prethodnih, iako, naravno, ima mnogo humora i mastovitih detalja. Podjednako je zabavan, a ima vecu tezinu (iako, naravno, nema neke preterane dubine... ovo je ipak prvenstveno vrlo zabavan film). Takodje, i izbor zanra/tematike/okruzenja mi je vise legao u odnosu na njegove prethodne filmove. Wright uvek potencira koriscenje muzike koja je odlicno sinhronizovana sa desavanjima, a ovde to radi vise nego ikad, sto je zanimljivo objasnjeno time sto glavni lik ima konstantno zujanje u usima i zato sve vreme slusa muziku. Ljudima koji vole tako nesto (i, uopste, Wrightov stil) trebalo bi da se svidi ovaj film.
A Atomic Blonde sam ugasio posle pola sata (isto kao i prethodni film istog rezisera, John Wick). Meni je ono bilo prilicno nenadahnuto, dijalozi, likovi, izgled filma, stilizacija... sve.
A Atomic Blonde sam ugasio posle pola sata (isto kao i prethodni film istog rezisera, John Wick). Meni je ono bilo prilicno nenadahnuto, dijalozi, likovi, izgled filma, stilizacija... sve.
Re: Best 2017
I ja sam skinuo bejbi drajvera ali kao i Dybuk, ne gleda mi se to. Valerian me je poprilično razočarao, verovatno sam očekivao previše.
Cold silence has ... a tendency to
atrophy any ... sense of compassion
...between supposed lovers
...between supposed brothers
atrophy any ... sense of compassion
...between supposed lovers
...between supposed brothers
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
Best 2017
Verovatno, nije posebno dobar film, ali jeste prilicno zabavan.
Best 2017
Dosadašnji favoriti su mi Wind river i Killing of a sacred deer
pristojni su i
The Fury of a Patient Man
Que Dios nos perdone
donekle i Brimstone
ražočarenje je Dunkirk, mada je Nolan kod mene u konstantnom padu
kao i Trainspotting 2, koja nepotrebnost
smeće godine je Get out
a sklopio sam neku listu najboljih iz prošle godine
https://crniutisci.blogspot.com/2017/12/blog-post.html
pristojni su i
The Fury of a Patient Man
Que Dios nos perdone
donekle i Brimstone
ražočarenje je Dunkirk, mada je Nolan kod mene u konstantnom padu
kao i Trainspotting 2, koja nepotrebnost
smeće godine je Get out
a sklopio sam neku listu najboljih iz prošle godine
https://crniutisci.blogspot.com/2017/12/blog-post.html
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
Best 2017
Dont breathe ima vjerovatno najgluplju scenu svih vremena, sa slijepcem i bebom iz epruvete, retard hit milenijuma haha
Best 2017
Ove godine sam pogledala vrlo malo ne-horora, uglavnom nešto trilera. Wind River je dobar, Brimstone takođe mada Brimstone ima natprirodan element, pa može i u horor-vestern, a la Bone Tomahawk.
Problem sa trilerima (kako američkim, tako i novijim korejskim) je što je nekako ponestalo originalnog materijala. Počeli su da se ponavljaju, pozajmljuju, otaljavaju te scenarije. Ili su beskrajno i zamorno dugi.
Problem sa trilerima (kako američkim, tako i novijim korejskim) je što je nekako ponestalo originalnog materijala. Počeli su da se ponavljaju, pozajmljuju, otaljavaju te scenarije. Ili su beskrajno i zamorno dugi.
I live in the weak and the wounded, Doc