Šta smo gledali ovih dana?
Moderator: Dybuk
Re: Šta smo gledali ovih dana?
I gledao sam jedan eroCki triler isto ovogodišnji, Voyers mislim da se zove. Prilično dobra relizacija sa nekim wtf momentima u zapletu koji su totalno preterani i retardirani, ali opet moš se gleda. Dotiče se tih nekih škakljivih tema voajerizma i realityja, a ima i seksa.
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Cold silence has ... a tendency to
atrophy any ... sense of compassion
...between supposed lovers
...between supposed brothers
atrophy any ... sense of compassion
...between supposed lovers
...between supposed brothers
Šta smo gledali ovih dana?
Ne znam hoću li uspeti da izgradim koherentan komentar o filmu Titane, ali evo da ubacim svoja 2 centa...
Odlično otvaranje, odličan izbor muzike. Devojčica je doživela saobraćajnu nesreću sa svojim ocem za volanom, dobija titanijumsku pločicu na lobanji i izgleda formira poseban odnos sa automobilima...Cut to 10tak god kasnije i protagonistkinja radi na nekom alt sajmu automobila kao (egzotična) plesačica.
Rediteljka je inače za glavnu ulogu odabrala manekenku koja nema iskustva sa glumom, ali mislim da je devojka odradila fantastičan i hrabar posao, jer je uloga zahtevna u telesnom smislu, ona je obnažena, unakažena, ogoljena u većini scena.
Sad, da se vratim na erotski ples na haubi nekog fenci auta u tom hangaru, pitala sam se šta će (po svoj prilici feministički nastrojena) rediteljka dalje raditi sa ovom vrstom eksploatacije ženskog tela. Pa, odlučila je da udvostruči i na kraju izbriše granice između polova, tzv gender-bending ili "gender fluid" trip.
Film je dovoljno nasilan, tu nema spora, jako je dobro uslikan, prava bombona za gladne oči.
Međutim, ovde imam problem kakav nisam videla kod Raw - previše nategnutih rešenja, previše podtema u okviru teme seksualnosti, prevazilaženja roda i čak ljudske biologije.
Npr, podzaplet koji će odvestu priču do kraja sa onim šefom vatrogasne brigade je došao niotkuda. Ne znam da li je deo filma koji objašnjava susret protagonistkinje sa tim likom bio izbačen iz bioskopske verzije, ali delovalo je kao da tu postoji rupa u narativu.
Inače me je njihova dinamika i telesnost glavne glumice u kombinaciji sa tim šta prolazi u filmu podsetila na francuski film All the Gods in the Sky sa Melanie Gaydos i Rammstein muzički spot za Mein Herz brennt sa istom glumicom
Sve je ovo dobro, ali šta je u stvari sila koja povlači sve ove teme i slike kojima prisustvujemo? Mislim da je Julia D jednostavno htela da napravi "queer" body horor (Knife&Heart je dobar primer queer neo-gialloa) i da je sve elemente i motive okupila oko te ideje+transhumanizma, koji je moderan i popularan koncept.
Gde mislim da film briljira u poentiranju svega ovoga: scena plesa Alexie na kamionu tokom zabave u vatrogasnoj stanici. Reakcije muževnih (i strejt?) vatrogasaca na muškoliko telo koje pleše sezualni "ženski" ples je fantastična, i zaista odlično pokazuje koliko je ljudima koncept seksualnosti, drugačije seksualnosti, razlike između roda i pola (ako verujemo libfemu) jako komplikovan i inherentno odbojan. I koliko su rodni, da ne kažem polni, stereotipi uvreženi. Sekundu pre toga, svi ti mačo likovi su pleasali u homoerotičnom zanosu a da toga nisu bili svesni, niti im je smetalo. I TU se, u toj sceni, formira direktna veza sa plesom u hangaru na samom početku, te je krug zatvoren.
Ono što bih takođe pohvalila je potpuna nepredvidivost filma i promenada, ili vožnja, kroz različite (pod)žanrove. Taman kad pomislim da shvatam u kom pravcu ide, on ode 180 stepeni.
I mada mi je Raw bolje legao zbog narativne lienarnosti i držanja za jednu temu, ovo što Julia radi je fantastično, i sa nestrpljenjem očekujem njen sledeći projekat. Ovo je hrabra kinematografija, nije ni čudo da se ugleda na Kronenberga koji u svoje vreme - a i dalje - ostaje majstor bodi horora, bez premca. Jaka 7 od mene.
Odlično otvaranje, odličan izbor muzike. Devojčica je doživela saobraćajnu nesreću sa svojim ocem za volanom, dobija titanijumsku pločicu na lobanji i izgleda formira poseban odnos sa automobilima...Cut to 10tak god kasnije i protagonistkinja radi na nekom alt sajmu automobila kao (egzotična) plesačica.
Rediteljka je inače za glavnu ulogu odabrala manekenku koja nema iskustva sa glumom, ali mislim da je devojka odradila fantastičan i hrabar posao, jer je uloga zahtevna u telesnom smislu, ona je obnažena, unakažena, ogoljena u većini scena.
Sad, da se vratim na erotski ples na haubi nekog fenci auta u tom hangaru, pitala sam se šta će (po svoj prilici feministički nastrojena) rediteljka dalje raditi sa ovom vrstom eksploatacije ženskog tela. Pa, odlučila je da udvostruči i na kraju izbriše granice između polova, tzv gender-bending ili "gender fluid" trip.
Film je dovoljno nasilan, tu nema spora, jako je dobro uslikan, prava bombona za gladne oči.
Međutim, ovde imam problem kakav nisam videla kod Raw - previše nategnutih rešenja, previše podtema u okviru teme seksualnosti, prevazilaženja roda i čak ljudske biologije.
Npr, podzaplet koji će odvestu priču do kraja sa onim šefom vatrogasne brigade je došao niotkuda. Ne znam da li je deo filma koji objašnjava susret protagonistkinje sa tim likom bio izbačen iz bioskopske verzije, ali delovalo je kao da tu postoji rupa u narativu.
Inače me je njihova dinamika i telesnost glavne glumice u kombinaciji sa tim šta prolazi u filmu podsetila na francuski film All the Gods in the Sky sa Melanie Gaydos i Rammstein muzički spot za Mein Herz brennt sa istom glumicom
Sve je ovo dobro, ali šta je u stvari sila koja povlači sve ove teme i slike kojima prisustvujemo? Mislim da je Julia D jednostavno htela da napravi "queer" body horor (Knife&Heart je dobar primer queer neo-gialloa) i da je sve elemente i motive okupila oko te ideje+transhumanizma, koji je moderan i popularan koncept.
Gde mislim da film briljira u poentiranju svega ovoga: scena plesa Alexie na kamionu tokom zabave u vatrogasnoj stanici. Reakcije muževnih (i strejt?) vatrogasaca na muškoliko telo koje pleše sezualni "ženski" ples je fantastična, i zaista odlično pokazuje koliko je ljudima koncept seksualnosti, drugačije seksualnosti, razlike između roda i pola (ako verujemo libfemu) jako komplikovan i inherentno odbojan. I koliko su rodni, da ne kažem polni, stereotipi uvreženi. Sekundu pre toga, svi ti mačo likovi su pleasali u homoerotičnom zanosu a da toga nisu bili svesni, niti im je smetalo. I TU se, u toj sceni, formira direktna veza sa plesom u hangaru na samom početku, te je krug zatvoren.
Ono što bih takođe pohvalila je potpuna nepredvidivost filma i promenada, ili vožnja, kroz različite (pod)žanrove. Taman kad pomislim da shvatam u kom pravcu ide, on ode 180 stepeni.
I mada mi je Raw bolje legao zbog narativne lienarnosti i držanja za jednu temu, ovo što Julia radi je fantastično, i sa nestrpljenjem očekujem njen sledeći projekat. Ovo je hrabra kinematografija, nije ni čudo da se ugleda na Kronenberga koji u svoje vreme - a i dalje - ostaje majstor bodi horora, bez premca. Jaka 7 od mene.
I live in the weak and the wounded, Doc
Šta smo gledali ovih dana?
The Masque of Red Death (1964) - u pogledu boja, sasvim sigurno jedan od najraskošnijih klasičnih horora. Izvrsna adaptacija jedne od Poovih najboljih priča, sa replikama koje vredi zabeležiti.
Mad Love (1935) - old-school pulp sa legendarnim Piterom Loreom kao ludim naučnikom. Nakon gledanja sam saznao da je ovo zapravo neka vrsta rimejka nemog filma The Hands of Orlac koji planiram da odgledam poređenja radi.
Mad Love (1935) - old-school pulp sa legendarnim Piterom Loreom kao ludim naučnikom. Nakon gledanja sam saznao da je ovo zapravo neka vrsta rimejka nemog filma The Hands of Orlac koji planiram da odgledam poređenja radi.
Šta smo gledali ovih dana?
Vidim da sam Mad Love ocenila sa 8/10, ako si već zakoračio tako daleko u filmsku prošlost, preporučujem The Unknown (1927) fantastično ekspresivan i intezivan, posebno za to vreme. Remek delo!
I live in the weak and the wounded, Doc
Šta smo gledali ovih dana?
Uživala sam u tajlandskom mokumentarcu The Medium (2021) mada mi je, nažalost, završnica pobrkala lončiće. Nisam sigurna šta se tu izdešavalo pa bih molila za pomoć prijatelja...inače jako dobar film!
I live in the weak and the wounded, Doc
Šta smo gledali ovih dana?
OK je PA: Next of Kin (2021), nema mnogo drmusanja kamere, priča je dosta strejt forvard, naravno da se jaše na popularnom talasu folk horora/sekti. Da sam mlađa ovo bi me u pojedinim instancama možda i štrecnulo, ovako ugodno gledanje bez mnogo naprezanja.
I live in the weak and the wounded, Doc
Šta smo gledali ovih dana?
Mogu da prihvatim islandski Lamb (2021) kao hororu blizak film. Radi se o folkloru, tipa Thale ili Sennentuntschi (jezivo komplikovan naslov). Ono što zameram ovom filmu je ne-horor pristup. Ako će da prave film o kakvom mitskom biću, onda bi mogli da tome pristupe onako kako to mitovi rade, a nijedan nije jbn drama. Slažem se sa ostalima da to onda spada u nehoror fantastiku, ali pošto smo o njemu pisali na ovom podforumu, želim da ostanem dosledna.
Inače sam bila uverena da je Ingvar ali eto, zver slična obliku iz Lovely Molly ipak postoji i plodi Ovaj film je u vr' glave 7 za mene, zaista fali hrabrosti, iako bi neko rekao da je ovakva kreacija hrabrost sama po sebi. Taj neko vrv nije Velšanin ili Islanđanin
Film je ostao nedorečen na kraju.
Svaka čast Noomi koja govori SVE skandinavske jezike
Inače sam bila uverena da je Ingvar
► Show Spoiler
Film je ostao nedorečen na kraju.
Svaka čast Noomi koja govori SVE skandinavske jezike
I live in the weak and the wounded, Doc
Šta smo gledali ovih dana?
Antlers mi je pružio toliko moćan bioskopski doživljaj, da ne mogu da mu nađem nijednu zamerku. Neverovatno mi je da Skot Kuper ni kao glumac ni kao reditelj dosad nije imao nikakvog dodira sa hororom, zato što izvrsno vlada žanrom, kako njegovim brutalnim, tako i onim atmosferičnim aspektom. Iako svi elementi njegovog filma deluju manje-više poznato, način na koji su spojeni u jednu kompaktnu celinu bez ijednog minuta "filera" meni je bio potpuno opčinjavajuć... A moraću da istaknem malecnog Džeremija Tomasa koji na svojim nejakim plećima iznosi zahtevnu, emotivno razarajuću ulogu - ako ovako nastavi, izrašće u sjajnog glumca.
(Ko čeka da ga gleda kod kuće, magarac. )
(Ko čeka da ga gleda kod kuće, magarac. )
Šta smo gledali ovih dana?
Znači, čekanje se isplatilo! Lepo, lepo
I live in the weak and the wounded, Doc
Šta smo gledali ovih dana?
Dybbuk: The Curse Is Real - vrlo osrednje i još vrlije klišetizirano, a tokom druge polovine sam više dremao, nego što sam gledao, da bih se potpuno rasanio tek za veliko egzorcističko finale. Slobodno zaobići...
Šta smo gledali ovih dana?
^ Thank you for your service!
Nobody Sleeps in the Woods Tonight 2 (2021) ista ekipa koja stoji iza prvog filma, reklo bi se da je reditelj i sam horor fan. Odlično otvaranje, nostalgija puca, oronula socijalistička prodavnica, bajati hot dog, raspala policijska stanica u poljskoj nedođiji. Prevarili su me, tek kad sam videla modernu tehnologiju shvatih da se radnja odvija u današnjem vrememu
Ovi filmovi ne pretenduju na originalnost i inovaciju, ali su dobro snimljeni, sa dosta gori praktičnih efekata.
Već negde blizu polovine kreće u pravcu koji nije naročito zanimljiv, ali i tu ima nekoliko bisera koji zaslužuju pažnju.
Mislim da je ovaj serijal - kraj sugeriše bar još 1 nastavak - dovoljno šarmantan i pristojno osmišljen iako objektivno nema veliku filmsku vrednost. Pa, Poljaci su svakako odlučili da naprave prvi ikad poljski backwoods/slasher u nastavcima, koji je zahvaljujući Netflixu prilično gledan i na tome im svaka čast. Film je nešto slabiji od prvog dela, ali mi nije žao što sam pogledala 5.5/10
Nobody Sleeps in the Woods Tonight 2 (2021) ista ekipa koja stoji iza prvog filma, reklo bi se da je reditelj i sam horor fan. Odlično otvaranje, nostalgija puca, oronula socijalistička prodavnica, bajati hot dog, raspala policijska stanica u poljskoj nedođiji. Prevarili su me, tek kad sam videla modernu tehnologiju shvatih da se radnja odvija u današnjem vrememu
Ovi filmovi ne pretenduju na originalnost i inovaciju, ali su dobro snimljeni, sa dosta gori praktičnih efekata.
Već negde blizu polovine kreće u pravcu koji nije naročito zanimljiv, ali i tu ima nekoliko bisera koji zaslužuju pažnju.
Mislim da je ovaj serijal - kraj sugeriše bar još 1 nastavak - dovoljno šarmantan i pristojno osmišljen iako objektivno nema veliku filmsku vrednost. Pa, Poljaci su svakako odlučili da naprave prvi ikad poljski backwoods/slasher u nastavcima, koji je zahvaljujući Netflixu prilično gledan i na tome im svaka čast. Film je nešto slabiji od prvog dela, ali mi nije žao što sam pogledala 5.5/10
I live in the weak and the wounded, Doc
Šta smo gledali ovih dana?
Daybreakers - upecao sinoć na AMC-u. Zanimljiv pogled na vampirizam, tj. distopiju u kojoj su većina stanovnika deca noći, a krvi / ljudi sve manje, i solidna glumačka ekipa, mada su se malo zaneli sa peglanjem ili, bolje reći, "dizajniranjem" filma. (A i mogli su da nađu malo ubedljiviju glumicu, kad su već okupili trio Sem Nil, Itan Hok & Viljem Defo.)
Šta smo gledali ovih dana?
You're Next
https://www.imdb.com/title/tt1853739/
Slab horor s motivom ljudi zatvorenih u kuću koji bivaju napadani. Ne znam zašto sam uopšte skinuo ovaj film, verovatno sam poverovao nečijem lošem savetu na nekoj fejs grupi za filmove.
https://www.imdb.com/title/tt1853739/
Slab horor s motivom ljudi zatvorenih u kuću koji bivaju napadani. Ne znam zašto sam uopšte skinuo ovaj film, verovatno sam poverovao nečijem lošem savetu na nekoj fejs grupi za filmove.
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
Šta smo gledali ovih dana?
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
Šta smo gledali ovih dana?
The Mummy
https://www.imdb.com/title/tt0023245/
Boris Karlof tumači čoveka na koga je pala kletva faraona jer je hteo tajnim spisima da oživi svoju dragu. Zbog toga biva mumificiran. Arheološko otkriće ga aktivira u 20. veku kada opet traži svoju dragu.
9/10
https://www.imdb.com/title/tt0023245/
Boris Karlof tumači čoveka na koga je pala kletva faraona jer je hteo tajnim spisima da oživi svoju dragu. Zbog toga biva mumificiran. Arheološko otkriće ga aktivira u 20. veku kada opet traži svoju dragu.
9/10
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
Re: Šta smo gledali ovih dana?
Ghoul ishvalio Antlers otprilike kao i NG. Samo sam letimično pretrčao da ne spojlujem sebi ni najmanji detalj, dovoljno je što znam zaplet. Pošto sam magarac, čekam da procuri.
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Cold silence has ... a tendency to
atrophy any ... sense of compassion
...between supposed lovers
...between supposed brothers
atrophy any ... sense of compassion
...between supposed lovers
...between supposed brothers
Šta smo gledali ovih dana?
The Mask of Fu Manchu
https://www.imdb.com/title/tt0023194/?ref_=nv_sr_srsg_1
Englezi i zli genij Fu Manču se bore za Džingis Kanovo nasleđe. Moram priznati da sam očekivao više. 6/10
https://www.imdb.com/title/tt0023194/?ref_=nv_sr_srsg_1
Englezi i zli genij Fu Manču se bore za Džingis Kanovo nasleđe. Moram priznati da sam očekivao više. 6/10
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
Šta smo gledali ovih dana?
Svideo mi se Last Night in Soho. Mada ni moderno vreme u filmu ne izgleda kao moderno vreme. Malo dezorijentacije a la It Follows. Lepo je videti Dajanu Rig poslednji put, pokidala u The Game of Thrones, a i ovde. 7/10
I live in the weak and the wounded, Doc