Ajde ako ste voljni, da procenimo, pošto je Bata načeo temu na drugom topiku
Mandy
Summer of '84
Overlord
Jeste ili nije?
Moderator: Dybuk
Jeste ili nije?
"Nostalgia is a longing for the past, a longing for a time when you had not yet realized that everything is shit"
- Pizzobatto
- Posts: 1109
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
Jeste ili nije?
"Horor je žanr čija se temeljna priča tiče susreta s pretećom Drugošću čiji prodor u konsenzusnu stvarnost i njenu podrazumevajuću normalnost stvara nemir i budi strah među protagonistima i publikom, i tako izaziva definišući učinak ovog žanra"
Jeste ili nije?
Po toj definiciji sva 3 filma su horori 

"Nostalgia is a longing for the past, a longing for a time when you had not yet realized that everything is shit"
- Pizzobatto
- Posts: 1109
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
Jeste ili nije?
ko zna na šta misli... vjerovatno ide i nekom metražom, tipa to je 30% Summera a 70% je detektivski i coming of age dio... pa preteže drugi žanr, ratni za Overlord, pojma nemam...
al to bi onda se moglo reći i za Tumbbad, istorijska drama
al to bi onda se moglo reći i za Tumbbad, istorijska drama

Jeste ili nije?
Drugost, nepoznato, strah.
Svi filmovi imaju taj susret sa jezivim, uništilačkim. Mandy je, naravno, ekspolatacija ali čudovišno i neprirodno u njemu ga svrstava u horor spektar eksploatacije, kao uostalom i Overlord-a.
Mislim, Ilsa She Wolf of SS je isto horor (naci)eksploatacija, kad smo kod Overlorda šta su drugo ove kreature nego stuff of nightmares, kako u direktnom tako i u etičkom smislu. Horor i eksploatacija se prepliću.
Ceo Summer je "ljubavno pismo" coming of age filmu 80tih, to je jasno na prvi pogled. Prihvatila bih ga kao triler da nije te horor estetike koju si ranije pomenuo, i onog eksplicitnog onscreen ubistva. Koliki god da su procenti, u svaki od ovih filmova horor je nedvosmisleno utkan. Ako ćemo svaki film sa ljudskim ubicom da otpišemo kao triler, onda je i Henry: Portrait of the Serial Killer ili austijski Angst samo triler.
Svi filmovi imaju taj susret sa jezivim, uništilačkim. Mandy je, naravno, ekspolatacija ali čudovišno i neprirodno u njemu ga svrstava u horor spektar eksploatacije, kao uostalom i Overlord-a.
Mislim, Ilsa She Wolf of SS je isto horor (naci)eksploatacija, kad smo kod Overlorda šta su drugo ove kreature nego stuff of nightmares, kako u direktnom tako i u etičkom smislu. Horor i eksploatacija se prepliću.
Ceo Summer je "ljubavno pismo" coming of age filmu 80tih, to je jasno na prvi pogled. Prihvatila bih ga kao triler da nije te horor estetike koju si ranije pomenuo, i onog eksplicitnog onscreen ubistva. Koliki god da su procenti, u svaki od ovih filmova horor je nedvosmisleno utkan. Ako ćemo svaki film sa ljudskim ubicom da otpišemo kao triler, onda je i Henry: Portrait of the Serial Killer ili austijski Angst samo triler.
"Nostalgia is a longing for the past, a longing for a time when you had not yet realized that everything is shit"
- Pizzobatto
- Posts: 1109
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
Jeste ili nije?
ma ja se slažem, no glumim gulovog đavoljeg, ili bješe drvenog
advokata
on vjerovatno misli nešto tipa da je Angst drugo jer je on sasvim nenormalan, prosto on funkcioniše na drugačiji način i konstantno je fokus na tome šta on voli (a što niko normalan ne voli), dok je ovdje fokus na potrazi i pritom se negativac najveći dio filma predstavlja kao normalan
tako da se film trošio na ljucke priče i tako to
šta znam, nisam za takvu redukciju toga šta je horor

on vjerovatno misli nešto tipa da je Angst drugo jer je on sasvim nenormalan, prosto on funkcioniše na drugačiji način i konstantno je fokus na tome šta on voli (a što niko normalan ne voli), dok je ovdje fokus na potrazi i pritom se negativac najveći dio filma predstavlja kao normalan
tako da se film trošio na ljucke priče i tako to
šta znam, nisam za takvu redukciju toga šta je horor
Jeste ili nije?
Evo baš gledam Upgrade, svi smo ga komentarisali na ovom podforumu, mada film nije horor.
ja volim da odvojim iliti zakeram kad neki film baš nema elemenata a ljudi ga svrstavaju u žanr.
Nije to od životne važnosti, ali je deo fanovskog folklora

ja volim da odvojim iliti zakeram kad neki film baš nema elemenata a ljudi ga svrstavaju u žanr.
Nije to od životne važnosti, ali je deo fanovskog folklora

"Nostalgia is a longing for the past, a longing for a time when you had not yet realized that everything is shit"