Random-Liste
Moderator: Dybuk
Random-Liste
Jel mislimo na isti...ono na poziv se vraca u selo gdje je propala ljetina pa moraju izveati ritual...
Random-Liste
Evo i mojih top 60 (sa 6 kontinenata i u 6 kategorija) za 2020, sa ponekim neznatno zastarelim uljezom odgledanim u ovoj godini.
https://ngbooart.blogspot.com/2020/12/t ... -2020.html
https://ngbooart.blogspot.com/2020/12/t ... -2020.html
Random-Liste
Pogledala sam Eye of the Devil (1966) potpuno mi je šokantno da se ničega ne sećam
Dobar baš, naravno tema kultova je bila dominantna tih godina. Ipak malo tame za moj ukus, glumci su naravno dobri.
Dobar baš, naravno tema kultova je bila dominantna tih godina. Ipak malo tame za moj ukus, glumci su naravno dobri.
I live in the weak and the wounded, Doc
Random-Liste
Moja septembarska "everything but the kitchen sink" lista
https://ngbooart.blogspot.com/2021/10/b ... ember.html
https://ngbooart.blogspot.com/2021/10/b ... ember.html
Random-Liste
Lista za oktobar (tokom kojeg sam odgledao najviše odličnih filmova iz 2021):
https://ngbooart.blogspot.com/2021/11/b ... tober.html
https://ngbooart.blogspot.com/2021/11/b ... tober.html
Random-Liste
Najboljih 100 filmova iz prošlog veka koje sam premijerno odgledao ove godine:
https://ngbooart.blogspot.com/2021/12/t ... 1-pre.html
Ako ovde ne možete da nađete baš ništa za sebe, na oči mi ne izlazite.
https://ngbooart.blogspot.com/2021/12/t ... 1-pre.html
Ako ovde ne možete da nađete baš ništa za sebe, na oči mi ne izlazite.
Random-Liste
Auh, moje duboko poštovanje za jedinog čru sinefila na ovom forumu a i u Srbiji, verovatno.
Ja pogledah sirotinjskih nekoliko...
I live in the weak and the wounded, Doc
Random-Liste
Evo i liste nov(ij)ih naslova, u 8 kategorija, pa ko šta voli, nek izvoli.
https://ngbooart.blogspot.com/2021/12/t ... -2000.html
https://ngbooart.blogspot.com/2021/12/t ... -2000.html
- Borat Odorović
- Posts: 442
- Joined: Tue Apr 20, 2021 3:00 pm
Random-Liste
Svaka top 100 lista je sakata bez minimum dva Džona Sejlsa, pre svega Matewan i Lone Star
I ne priznajem tu nikakve izgovore tipa nisam gledao, gledao sam ranije... moglo se reprizirati premijerno gledanje, šta god.
I ne priznajem tu nikakve izgovore tipa nisam gledao, gledao sam ranije... moglo se reprizirati premijerno gledanje, šta god.
Kad god sam mogao da sedim, nisam stajao!
Random-Liste
Lone star ou jea
:stavlja na spisak za planirani filmski maraton, sekcija- reprizirati:
:stavlja na spisak za planirani filmski maraton, sekcija- reprizirati:
- Borat Odorović
- Posts: 442
- Joined: Tue Apr 20, 2021 3:00 pm
Random-Liste
I live in the weak and the wounded, Doc
Random-Liste
I live in the weak and the wounded, Doc
Random-Liste
Još jedna lista! Odnosi se na ovogodišnje filmove
https://www.flicks.com.au/features/thes ... s-of-2022/
https://www.flicks.com.au/features/thes ... s-of-2022/
I live in the weak and the wounded, Doc
Random-Liste
A ovako sam se ja posr'o na neke od najcenjenijih filmova godine...
‘One man’s meat is another man’s poison’ sounds like a suitable proverb for a list of films which I found to be underwhelming, to say the least, in spite of the critical acclaim they have received up to the point when I watched them. Hate with burning passion which marks both No. 1 and No. 2 gradually transforms into cold indifference around the mid-section, only to end on a ‘wasted potential’ note. I couldn’t sit through Kore-eda on autopilot (Broker), nor through Kogonada’s ‘After Young’, but for the life of me I can’t remember what made me drop it, so I guess it’s only ‘dishonorable mention’ for these two...
1. Nope (Jordan Peele, 2022)
2. House of Darkness (Neil LaBute, 2022)
3. Men (Alex Garland, 2022)
4. Triangle of Sadness (Ruben Östlund, 2022)
5. Crimes of the Future (David Cronenberg, 2022)
6. Diários de Otsoga / The Tsugua Diaries (Maureen Fazendeiro & Miguel Gomes, 2021)
7. Aftersun (Charlotte Wells, 2022)
8. The Eternal Daughter (Joana Hogg, 2022)
9. Vị / Taste (Bao Le, 2021)
10. Pleasure (Ninja Thyberg, 2021)
11. Bones and All (Luca Guadagnino, 2022)
12. Joyland (Saim Sadiq, 2022)
‘One man’s meat is another man’s poison’ sounds like a suitable proverb for a list of films which I found to be underwhelming, to say the least, in spite of the critical acclaim they have received up to the point when I watched them. Hate with burning passion which marks both No. 1 and No. 2 gradually transforms into cold indifference around the mid-section, only to end on a ‘wasted potential’ note. I couldn’t sit through Kore-eda on autopilot (Broker), nor through Kogonada’s ‘After Young’, but for the life of me I can’t remember what made me drop it, so I guess it’s only ‘dishonorable mention’ for these two...
1. Nope (Jordan Peele, 2022)
2. House of Darkness (Neil LaBute, 2022)
3. Men (Alex Garland, 2022)
4. Triangle of Sadness (Ruben Östlund, 2022)
5. Crimes of the Future (David Cronenberg, 2022)
6. Diários de Otsoga / The Tsugua Diaries (Maureen Fazendeiro & Miguel Gomes, 2021)
7. Aftersun (Charlotte Wells, 2022)
8. The Eternal Daughter (Joana Hogg, 2022)
9. Vị / Taste (Bao Le, 2021)
10. Pleasure (Ninja Thyberg, 2021)
11. Bones and All (Luca Guadagnino, 2022)
12. Joyland (Saim Sadiq, 2022)
Random-Liste
Mojih top 70 za 2022, uključujući i nekoliko izuzetaka, tj. malo starijih filmovova koje sam odgledao u ovoj godini:
http://ngbooart.blogspot.com/2022/12/be ... tempo.html
http://ngbooart.blogspot.com/2022/12/be ... tempo.html
Random-Liste
Stacrece imas li publike i koliko i odakle