K Draft: Ocenjivanje!
Moderator: Dybuk
K Draft: Ocenjivanje!
Ok, pošto smo neki već pogledali sve filmove, otvaram temu malo ranije (rok je do kraja aprila).
To znači da možete polako i u svom ritmu - mada ne previše polako da priložite liste sa ocenama.
LISTE:
Al'Eksandar
1. Braindead aka Dead Alive (1992)
2. Out of Sight (1998)
Dybuk
1. Evil Dead (2013)
2. Big Bad Wolves (2013)
ex pistol
1. Shutter (2004)
2. Tropa de Elite (2007)
Miske
1. Event Horizon (1997)
2. The Name of the Rose (1986)
NGboo
1. In the Mouth of Madness (John Carpenter, 1994)
2. The Adventures of Tintin (Steven Spielberg, 2011)
Sector
1. The Devil's Backbone (2001)
2. Incendies (2010)
spanky_ham
1. Dark Shadows (2012)
2. Heavy Trip (2018)
To znači da možete polako i u svom ritmu - mada ne previše polako da priložite liste sa ocenama.
LISTE:
Al'Eksandar
1. Braindead aka Dead Alive (1992)
2. Out of Sight (1998)
Dybuk
1. Evil Dead (2013)
2. Big Bad Wolves (2013)
ex pistol
1. Shutter (2004)
2. Tropa de Elite (2007)
Miske
1. Event Horizon (1997)
2. The Name of the Rose (1986)
NGboo
1. In the Mouth of Madness (John Carpenter, 1994)
2. The Adventures of Tintin (Steven Spielberg, 2011)
Sector
1. The Devil's Backbone (2001)
2. Incendies (2010)
spanky_ham
1. Dark Shadows (2012)
2. Heavy Trip (2018)
I live in the weak and the wounded, Doc
K Draft: Ocenjivanje!
Pa, da počnemo:
Al'Eksandar
1. Braindead aka Dead Alive (1992) 6.5
2. Out of Sight (1998) 7
__________________________________6.75
ex pistol
1. Shutter (2004) 8
2. Tropa de Elite (2007) 7.5
________________________7.75
Miske
1. Event Horizon (1997) 8
2. The Name of the Rose (1986) 7
_____________________________7.5
NGboo
1. In the Mouth of Madness (John Carpenter, 1994) 7.5
2. The Adventures of Tintin (Steven Spielberg, 2011) 6
________________________________________________6.75
Sector
1. The Devil's Backbone (2001) 8
2. Incendies (2010) 8
____________________________8
spanky_ham
1. Dark Shadows (2012) 8
2. Heavy Trip (2018) 8
________________________8
Al'Eksandar
1. Braindead aka Dead Alive (1992) 6.5
2. Out of Sight (1998) 7
__________________________________6.75
ex pistol
1. Shutter (2004) 8
2. Tropa de Elite (2007) 7.5
________________________7.75
Miske
1. Event Horizon (1997) 8
2. The Name of the Rose (1986) 7
_____________________________7.5
NGboo
1. In the Mouth of Madness (John Carpenter, 1994) 7.5
2. The Adventures of Tintin (Steven Spielberg, 2011) 6
________________________________________________6.75
Sector
1. The Devil's Backbone (2001) 8
2. Incendies (2010) 8
____________________________8
spanky_ham
1. Dark Shadows (2012) 8
2. Heavy Trip (2018) 8
________________________8
I live in the weak and the wounded, Doc
K Draft: Ocenjivanje!
Al'Eksandar
1. Braindead aka Dead Alive (1992) 6
2. Out of Sight (1998) 8
7
Dybuk
1. Evil Dead (2013) 5.5
2. Big Bad Wolves (2013) 6
5.75
ex pistol
1. Shutter (2004) 7.5
2. Tropa de Elite (2007) 2.5
5
Miske
1. Event Horizon (1997) 7
2. The Name of the Rose (1986) 5.5
6.25
Sector
1. The Devil's Backbone (2001) 10
2. Incendies (2010) 8
9
spanky_ham
1. Dark Shadows (2012) 7
2. Heavy Trip (2018) 8
7.5
1. Braindead aka Dead Alive (1992) 6
2. Out of Sight (1998) 8
7
Dybuk
1. Evil Dead (2013) 5.5
2. Big Bad Wolves (2013) 6
5.75
ex pistol
1. Shutter (2004) 7.5
2. Tropa de Elite (2007) 2.5
5
Miske
1. Event Horizon (1997) 7
2. The Name of the Rose (1986) 5.5
6.25
Sector
1. The Devil's Backbone (2001) 10
2. Incendies (2010) 8
9
spanky_ham
1. Dark Shadows (2012) 7
2. Heavy Trip (2018) 8
7.5
K Draft: Ocenjivanje!
Al'Eksandar
1. Braindead aka Dead Alive (1992) 5.5
2. Out of Sight (1998) 7.5
6.5
Dybuk
1. Evil Dead (2013) 6
2. Big Bad Wolves (2013) 7.5
6.75
ex pistol
1. Shutter (2004) 8.5
2. Tropa de Elite (2007) 7.5
8
Miske
1. Event Horizon (1997) 7.5
2. The Name of the Rose (1986) 7.5
7.5
NGboo
1. In the Mouth of Madness 7.5
2. The Adventures of Tintin 6
6.75
spanky_ham
1. Dark Shadows (2012) 7.5
2. Heavy Trip (2018) 8
7.75
1. Braindead aka Dead Alive (1992) 5.5
2. Out of Sight (1998) 7.5
6.5
Dybuk
1. Evil Dead (2013) 6
2. Big Bad Wolves (2013) 7.5
6.75
ex pistol
1. Shutter (2004) 8.5
2. Tropa de Elite (2007) 7.5
8
Miske
1. Event Horizon (1997) 7.5
2. The Name of the Rose (1986) 7.5
7.5
NGboo
1. In the Mouth of Madness 7.5
2. The Adventures of Tintin 6
6.75
spanky_ham
1. Dark Shadows (2012) 7.5
2. Heavy Trip (2018) 8
7.75
K Draft: Ocenjivanje!
Al'Eksandar
Dead Alive 5/10
Out of sight 7/10
6
Dybuk
Big bad wolves 6/10
Evil Dead (2013) 8,5/10
7,25
ex pistol
Shutter (2004) 9/10
Tropa de elite 8/10
8,5
NGboo
In the mouth of madness 8,5/10
Adventures of Tintin 9/10
8,75
Sector
Devil's backbone 7,5/10
Incendies 6,5/10
7
spanky_ham
Heavy trip 6,5/10
Dark shadows 5,5/10
6
Dead Alive 5/10
Out of sight 7/10
6
Dybuk
Big bad wolves 6/10
Evil Dead (2013) 8,5/10
7,25
ex pistol
Shutter (2004) 9/10
Tropa de elite 8/10
8,5
NGboo
In the mouth of madness 8,5/10
Adventures of Tintin 9/10
8,75
Sector
Devil's backbone 7,5/10
Incendies 6,5/10
7
spanky_ham
Heavy trip 6,5/10
Dark shadows 5,5/10
6
K Draft: Ocenjivanje!
Al'Eksandar
1. Braindead aka Dead Alive (1992) 6,5
2. Out of Sight (1998) 7
________________________6,75
Dybuk
Big bad wolves 7
Evil Dead (2013) 6
______________ 6,5
Miske
1. Event Horizon (1997) 8,5
2. The Name of the Rose (1986) 6,5
_______________ 7,5
NGboo
1. In the Mouth of Madness (John Carpenter, 1994) 7,5
2. The Adventures of Tintin (Steven Spielberg, 2011) 7
__________________ 7,25
Sector
1. The Devil's Backbone (2001) 8,5
2. Incendies (2010) 8
___________________ 8,25
spanky_ham
1. Dark Shadows (2012) 7
2. Heavy Trip (2018) 7
__________________ 7
1. Braindead aka Dead Alive (1992) 6,5
2. Out of Sight (1998) 7
________________________6,75
Dybuk
Big bad wolves 7
Evil Dead (2013) 6
______________ 6,5
Miske
1. Event Horizon (1997) 8,5
2. The Name of the Rose (1986) 6,5
_______________ 7,5
NGboo
1. In the Mouth of Madness (John Carpenter, 1994) 7,5
2. The Adventures of Tintin (Steven Spielberg, 2011) 7
__________________ 7,25
Sector
1. The Devil's Backbone (2001) 8,5
2. Incendies (2010) 8
___________________ 8,25
spanky_ham
1. Dark Shadows (2012) 7
2. Heavy Trip (2018) 7
__________________ 7
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
K Draft: Ocenjivanje!
Dybuk
1. Evil Dead (2013) 6
2. Big Bad Wolves (2013) 7
6.5
ex pistol
1. Shutter (2004) 6.5
2. Tropa de Elite (2007) 8.5
7.5
Miske
1. Event Horizon (1997) 6.5
2. The Name of the Rose (1986) 7
6.75
NGboo
1. In the Mouth of Madness (John Carpenter, 1994) 8
2. The Adventures of Tintin (Steven Spielberg, 2011) 8
8
Sector
1. The Devil's Backbone (2001) 8
2. Incendies (2010) 7.5
7.75
spanky_ham
1. Dark Shadows (2012) 7.5
2. Heavy Trip (2018) 7
7.25
1. Evil Dead (2013) 6
2. Big Bad Wolves (2013) 7
6.5
ex pistol
1. Shutter (2004) 6.5
2. Tropa de Elite (2007) 8.5
7.5
Miske
1. Event Horizon (1997) 6.5
2. The Name of the Rose (1986) 7
6.75
NGboo
1. In the Mouth of Madness (John Carpenter, 1994) 8
2. The Adventures of Tintin (Steven Spielberg, 2011) 8
8
Sector
1. The Devil's Backbone (2001) 8
2. Incendies (2010) 7.5
7.75
spanky_ham
1. Dark Shadows (2012) 7.5
2. Heavy Trip (2018) 7
7.25
K Draft: Ocenjivanje!
Al'Eksandar
1. Braindead aka Dead Alive (1992) - 6
2. Out of Sight (1998) - 6
Dybuk
1. Evil Dead (2013) - 6.5
2. Big Bad Wolves (2013) - 7.5
ex pistol
1. Shutter (2004) - 7
2. Tropa de Elite (2007) - 8.5
Miske
1. Event Horizon (1997) - 9
2. The Name of the Rose (1986) - 8
NGboo
1. In the Mouth of Madness (John Carpenter, 1994) - 7
2. The Adventures of Tintin (Steven Spielberg, 2011) - 7
Sector
1. The Devil's Backbone (2001) - 8.5
2. Incendies (2010) - 6
1. Braindead aka Dead Alive (1992) - 6
2. Out of Sight (1998) - 6
Dybuk
1. Evil Dead (2013) - 6.5
2. Big Bad Wolves (2013) - 7.5
ex pistol
1. Shutter (2004) - 7
2. Tropa de Elite (2007) - 8.5
Miske
1. Event Horizon (1997) - 9
2. The Name of the Rose (1986) - 8
NGboo
1. In the Mouth of Madness (John Carpenter, 1994) - 7
2. The Adventures of Tintin (Steven Spielberg, 2011) - 7
Sector
1. The Devil's Backbone (2001) - 8.5
2. Incendies (2010) - 6
K Draft: Ocenjivanje!
Spenkiju se žurilo da izbaci ocene, da ne bi dobio kaznene poene pa nije izračunao srednju ocenu za svaku listu.
OK ljudi, hvala svima, uskoro izbacujem ukupne ocene za svaku listu, pa time i 4 najbolje liste.
Odradićemo sva glasanja i proglašenje najboljeg do ponedeljka, methinks!
OK ljudi, hvala svima, uskoro izbacujem ukupne ocene za svaku listu, pa time i 4 najbolje liste.
Odradićemo sva glasanja i proglašenje najboljeg do ponedeljka, methinks!
I live in the weak and the wounded, Doc
K Draft: Ocenjivanje!
Al'Eksandar 78/6.5
Dybuk 79.5/6.63
ex pistol 89/7.42
Miske 88/7.33
NGboo 89/7.42
Sector 94.5/7.88
spanky_ham 87/7.25
U plejof ulaze
Sector
ex pistol
NGboo
Miske
Prvi polufinalni par: Sector vs Miske
Drugi polufinalni par: ex pistol vs NGboo
Čestitke svim igračima i polufinalistima! Spremite se za glasanje kad otvorim teme
Dybuk 79.5/6.63
ex pistol 89/7.42
Miske 88/7.33
NGboo 89/7.42
Sector 94.5/7.88
spanky_ham 87/7.25
U plejof ulaze
Sector
ex pistol
NGboo
Miske
Prvi polufinalni par: Sector vs Miske
Drugi polufinalni par: ex pistol vs NGboo
Čestitke svim igračima i polufinalistima! Spremite se za glasanje kad otvorim teme
I live in the weak and the wounded, Doc