I ne-horore prave, zar ne?
Moderator: Al'Eksandar
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
I ne-horore prave, zar ne?
ok, sve si pogriješio
1. Tarantino je snimio film nakon napada da je s pedofilom Epstinom sarađivao dvaes godina. Once mu je prvi film bez Epstinove produkcije. On itekako ima političke i ideološke razloge da snima film o perverznjacima tipa Polanskog kako bi oprao svoju biografiju. Dakle, to da on nema nikakvu ideološku namjeru prosto je netačno. Ima bar ovu. Ali zbog nje je žrtovavo mnogo šta drugo.
2. Ne trijumfuje film kao takav. Rekao si da je ovo film o ljubavi prema filmu. To bi onda morao biti film o Odiseji, Golima u sedlu, Spilbergovim počecima, Buč Kesidiju i Sandens Kidu. Ovaj film je o osrednjem glumcu nikakvih TV serija, koji ni u jednom trenutku ne sugeriše da on zapravo voli film. Lik je opterećen oreolom zvijezde, voli pare i radi za njih. Ljubav prema filmu, GDJE?
Stvarno se moram mnogo napregnuti pa da ono blaćenje lika i djela ljevičara Brus Lija nazovemo ljubav prema filmu. Ljubav prema Holivudu pa da razumijem, prema nekom načinu života koji ni u jednoj sekundi ovog filma - nije umjetnički.
3. Margo je glumila u par nebitnih filmova, šta nam Tarantino sugeriše? Da se magija filma ne krije u remek djelima tog doba nego u ostinpauersovskim akcionim komedijama i tome kako na ulazu u bioskop niko ne pada na star-power Šeron Tejt, jedva je i prepoznaju a ne da je bila neka diva i boginja. Ljubav prema filmu, GDJE?
4. Argument da nečega "jednostavno nema u filmu" je masan promašaj. Ja ne znam šta tu da komentarišem. Mislim LJUBAVI PREMA FILMU JEDNOSTAVNO NEMA U FILMU, za početak. A to što nečega nema iziskuje legitimno pitanje zašto ga nema, za čije babe zdravlje.
Pa to je tako hiljadama godina u umjetnosti. Gdje god se okreneš to što nečeg nema je ideološka poruka. Uzmi recimo grčku tragediju, u prvim decenijama njenog postojanja to su drame u ratnom stanju ali - nema humano prikazanih neprijatelja i njegovih žrtava. Nema ih, dakle ne možemo kritikovati Orestiju sa te pozicije? Mora da se šališ.
Kad kasnije Euripid počne da piše tragedije posvećene neprijateljskim izbjeglicama i njihovim patnjama, htjeli su da ga zgrome. Onda kada nečeg čega nema sad - ima.
Ili zašto su u Vizantiji pisani tzv sekularni romani. Romani u kojima se ne spominje crkva niti igra bilo kakvu ulogu u radnji, iako je mračni srednji vijek. Zato što su pisci imali ideološki razlog da svoje priče pripovijedaju bez crkve.
To što ovdje nema zlodjela Džona Vejna, Ronalda Regana i inih nije bitno? Grdno se varaš.
1. Tarantino je snimio film nakon napada da je s pedofilom Epstinom sarađivao dvaes godina. Once mu je prvi film bez Epstinove produkcije. On itekako ima političke i ideološke razloge da snima film o perverznjacima tipa Polanskog kako bi oprao svoju biografiju. Dakle, to da on nema nikakvu ideološku namjeru prosto je netačno. Ima bar ovu. Ali zbog nje je žrtovavo mnogo šta drugo.
2. Ne trijumfuje film kao takav. Rekao si da je ovo film o ljubavi prema filmu. To bi onda morao biti film o Odiseji, Golima u sedlu, Spilbergovim počecima, Buč Kesidiju i Sandens Kidu. Ovaj film je o osrednjem glumcu nikakvih TV serija, koji ni u jednom trenutku ne sugeriše da on zapravo voli film. Lik je opterećen oreolom zvijezde, voli pare i radi za njih. Ljubav prema filmu, GDJE?
Stvarno se moram mnogo napregnuti pa da ono blaćenje lika i djela ljevičara Brus Lija nazovemo ljubav prema filmu. Ljubav prema Holivudu pa da razumijem, prema nekom načinu života koji ni u jednoj sekundi ovog filma - nije umjetnički.
3. Margo je glumila u par nebitnih filmova, šta nam Tarantino sugeriše? Da se magija filma ne krije u remek djelima tog doba nego u ostinpauersovskim akcionim komedijama i tome kako na ulazu u bioskop niko ne pada na star-power Šeron Tejt, jedva je i prepoznaju a ne da je bila neka diva i boginja. Ljubav prema filmu, GDJE?
4. Argument da nečega "jednostavno nema u filmu" je masan promašaj. Ja ne znam šta tu da komentarišem. Mislim LJUBAVI PREMA FILMU JEDNOSTAVNO NEMA U FILMU, za početak. A to što nečega nema iziskuje legitimno pitanje zašto ga nema, za čije babe zdravlje.
Pa to je tako hiljadama godina u umjetnosti. Gdje god se okreneš to što nečeg nema je ideološka poruka. Uzmi recimo grčku tragediju, u prvim decenijama njenog postojanja to su drame u ratnom stanju ali - nema humano prikazanih neprijatelja i njegovih žrtava. Nema ih, dakle ne možemo kritikovati Orestiju sa te pozicije? Mora da se šališ.
Kad kasnije Euripid počne da piše tragedije posvećene neprijateljskim izbjeglicama i njihovim patnjama, htjeli su da ga zgrome. Onda kada nečeg čega nema sad - ima.
Ili zašto su u Vizantiji pisani tzv sekularni romani. Romani u kojima se ne spominje crkva niti igra bilo kakvu ulogu u radnji, iako je mračni srednji vijek. Zato što su pisci imali ideološki razlog da svoje priče pripovijedaju bez crkve.
To što ovdje nema zlodjela Džona Vejna, Ronalda Regana i inih nije bitno? Grdno se varaš.
I ne-horore prave, zar ne?
Masivno učitavaš politiku u ovaj film, tu se potpuno slažem sa Aleksandrom. Nategnuta konstrukcija u tom pogledu.
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
I ne-horore prave, zar ne?
To je kao da kažem zašto učitavate politiku u plagijate.. Ili što feministkinje učitavaju politiku u privatnu intimnu sferu. Zato što imaju pravo.
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Dobro, hvala na pojasnjenju
I ja i dalje mislim da je ta politicka dimenzija previse far-fetched u ovom slucaju. Jasni su mi tvoji primeri, i postoji sansa da je Tarantino stvarno imao neke ideoloske namere tog tipa, ali sto se mene tice - innocent until proven guilty.
A ljubav prema filmu postoji u likovima, ali jos vise u postupku rezisera. Najizrazenija je u sceni u bioskopu, gde se slavi taj komunalni aspekt gledanja filma, donosi radost i srecu. Meni je delovalo da Dalton uziva u svom poslu i da je u najmanju ruku sasvim ok glumac. Za Klifa vec verujem da je uzivao da radi kaskade.
Inace, ne znam sto bi to morala da bude ljubav prema umetnickom filmu? Tacno je da prema takvom filmu nema ljubavi ovde, jer se iskljucivo slavi B (C, D...) film, i to dobrim delom u brojnim detaljima. Meni je jednostavno bilo toplo oko srca dok sam to gledao. Ali ja jesam fan B-filma, tako da jesam i ciljna publika.
Znaci, meni deluje da je ovde sam Tarantino predstavio tu svoju ljubav, kroz pristup filmu i koncept, a tek onda likovi. I ne znam na sta tacno mislis kad kazes umetnicki nacin zivota? Da se nalaze po zadimljenim birtijama i diskutuju o filozofiji?
Btw, na prilozenoj slici se vidi da me Youtube/Google prati! Mislim, znao sam od ranije da me prate, ali nisam znao da i citaju sta pisem po forumima Juce sam iskucao podosta reci o ovom filmu, i danas mi naprasno izlazi ne jedna, nego dve preporuke za related klipove! Pozdrav ovom prilikom za Google botove
I ja i dalje mislim da je ta politicka dimenzija previse far-fetched u ovom slucaju. Jasni su mi tvoji primeri, i postoji sansa da je Tarantino stvarno imao neke ideoloske namere tog tipa, ali sto se mene tice - innocent until proven guilty.
A ljubav prema filmu postoji u likovima, ali jos vise u postupku rezisera. Najizrazenija je u sceni u bioskopu, gde se slavi taj komunalni aspekt gledanja filma, donosi radost i srecu. Meni je delovalo da Dalton uziva u svom poslu i da je u najmanju ruku sasvim ok glumac. Za Klifa vec verujem da je uzivao da radi kaskade.
Inace, ne znam sto bi to morala da bude ljubav prema umetnickom filmu? Tacno je da prema takvom filmu nema ljubavi ovde, jer se iskljucivo slavi B (C, D...) film, i to dobrim delom u brojnim detaljima. Meni je jednostavno bilo toplo oko srca dok sam to gledao. Ali ja jesam fan B-filma, tako da jesam i ciljna publika.
Znaci, meni deluje da je ovde sam Tarantino predstavio tu svoju ljubav, kroz pristup filmu i koncept, a tek onda likovi. I ne znam na sta tacno mislis kad kazes umetnicki nacin zivota? Da se nalaze po zadimljenim birtijama i diskutuju o filozofiji?
Btw, na prilozenoj slici se vidi da me Youtube/Google prati! Mislim, znao sam od ranije da me prate, ali nisam znao da i citaju sta pisem po forumima Juce sam iskucao podosta reci o ovom filmu, i danas mi naprasno izlazi ne jedna, nego dve preporuke za related klipove! Pozdrav ovom prilikom za Google botove
I ne-horore prave, zar ne?
Tako je, Tarantino voli B-filmove i eksploataciju. To je i apdejtovao/omažirao celog života.
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
A da se ubacim nezvana još jednom, realno kad se kaže film ili ljubav prema filmu ne mislim na ove koje Tarantino voli iako uglavnom takve i gledam ovih dana.
Ostalo mi od starih vremena kad sam cepala samo umetničke. Jbg, film kao umetnost nije Eli Rot nego Bergman...(bluntly rečeno)
Valjda nekako kad se gleda na umetnost gledaju se vrhunski dometi, ne resto - iako i to ima svoje zasluženo mesto u univerzumu. Mada najčešće popkulturnom.
Ostalo mi od starih vremena kad sam cepala samo umetničke. Jbg, film kao umetnost nije Eli Rot nego Bergman...(bluntly rečeno)
Valjda nekako kad se gleda na umetnost gledaju se vrhunski dometi, ne resto - iako i to ima svoje zasluženo mesto u univerzumu. Mada najčešće popkulturnom.
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Aleksandre, pa ja ne znam kako ti i ja možemo komunicirati ovako kada nijednim slovom nisi odgovorio na ono što pričam. Ajd politiku, ali spomeneš scenu u bioskopu koju sam poprilično komentarisao i praviš se da komentar ne postoji.
Pa nećemo tako. I još da pričaš o komunalnom ugođaju dok Margo gleda film, pa to se uopšte nije desilo. Ona sama u bioskopu, praktično nezainteresovana za gledaoce oko nje, to se ne može nazvati komunalnim.
Čak ni film koji gleda nije B. A Daltona je sramota što je glumio u B i glumi u bezveznim serijama. Interesantno je kako propuštaš te činjenice na svakom nivou, gotovo sam fasciniran tako selektivnom percepcijom.
Ovo komunalno si prosto izmislio, to nije ni za raspravu.
Pa nećemo tako. I još da pričaš o komunalnom ugođaju dok Margo gleda film, pa to se uopšte nije desilo. Ona sama u bioskopu, praktično nezainteresovana za gledaoce oko nje, to se ne može nazvati komunalnim.
Čak ni film koji gleda nije B. A Daltona je sramota što je glumio u B i glumi u bezveznim serijama. Interesantno je kako propuštaš te činjenice na svakom nivou, gotovo sam fasciniran tako selektivnom percepcijom.
Ovo komunalno si prosto izmislio, to nije ni za raspravu.
I ne-horore prave, zar ne?
Nismo svi raspoloženi za vatrenu raspravu, Bato.
Na ovom forumu ti, ja i spenki, ostali su uglavnom opušteni tipovi
Na ovom forumu ti, ja i spenki, ostali su uglavnom opušteni tipovi
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Samo sam pitao za konzistentnost. Nije ovo pitanje vjere u Boga pa da se nedokazano tvrdi da nešto postoji.
I ne-horore prave, zar ne?
U redu, ja sam se javila "po poslovniku", jer mi se čini da si malo preagresivno krenuo da uteruješ Aleksandra u svoj MO diskusije, onako na silu. Što realno ne prija svima niti su svi u tom fazonu verbalnog (skribalnog?) pesničenja.
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Ne bih se složio da sam ikoga pesničio. Verbalno se trebaju nazivati stvari svojim imenom.
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Hvala Dy, ali meni ne smeta ovo pesnicenje, i'm a big boy... A realno je Pizzobatto u pravu, nisam odgovorio na taj deo poruke. Nemam sad vremena, ali vraticu se kasnije sa dokazima i detaljnijim obralozenjem scene u bioskopu!
...to be continued
...to be continued
I ne-horore prave, zar ne?
Dobro, dobro, znam. Moram nešto da radim ovuda, bilo je malo preoštro obraćanje za moj ukus
samo se vi pesničite
samo se vi pesničite
I live in the weak and the wounded, Doc
Re: I ne-horore prave, zar ne?
Ja moram da se složim sa Batom oko Bruce Lee -a, tj. da je Tarantino ispao žešći seljober tu, ali opet ta scena je toliko zabavna i smešna da sam ipak uživao. Stvar je u tome da Bata ne može i ne želi da pređe preko nekih stvari i to je ok, kapiram ga jer takav sam i ja kad je Partizan u pitanju npr. ali kod filmova ono, zabole me, došo sa šljake zavalio se i gledam Breda Pita, ko će sad razmišljati o tome šta nam Tarantino uvaljuje. Al' kažem, kapiram, jer film je moćno sredstvo i sad će neki klinci da misle da je Bruce bio neki iskompleksirsni slepac koga je svaki holivudski plavušan mogo da prebije, a nije tako.
Cold silence has ... a tendency to
atrophy any ... sense of compassion
...between supposed lovers
...between supposed brothers
atrophy any ... sense of compassion
...between supposed lovers
...between supposed brothers
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Aleksandre, aha, prizno si da je ono što nedostaje u tvom postu bitno!
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Pa ono jest, i dalje će to meni biti na listi, samo ja sam to gledo prije oko mjesec dana i kako vrijeme odmiče sve više me živcira. Iako je prvi utisak solidan, i Brus Lija bih oprostio da se tako sprdao i s drugim karakterima.Peca wrote:Ja moram da se složim sa Batom oko Bruce Lee -a, tj. da je Tarantino ispao žešći seljober tu, ali opet ta scena je toliko zabavna i smešna da sam ipak uživao. Stvar je u tome da Bata ne može i ne želi da pređe preko nekih stvari i to je ok, kapiram ga jer takav sam i ja kad je Partizan u pitanju npr. ali kod filmova ono, zabole me, došo sa šljake zavalio se i gledam Breda Pita, ko će sad razmišljati o tome šta nam Tarantino uvaljuje. Al' kažem, kapiram, jer film je moćno sredstvo i sad će neki klinci da misle da je Bruce bio neki slepac koga je svaki holivudski plavušan mogo da prebije, a nije tako.
Generalno bih volio da je ovo serija koja bi pokrila više likova i epohu, ovako mi nešto fali.
I ne-horore prave, zar ne?
^ Iznudio priznanje spec. interrogation tehnikom
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
Ne znam zašto je onako prikazao Brusa, a nije mi realno da je to zbog toga što je Brus liberal, pa i Tarantino je liberal kao 90% Holivuda. Uostalom, ja ne znam koja je bila Brusova politička ideologija niti mi je palo na pamet da razmišljam o tom aspektu njegovog postojanja. Je li je imao? Ili je živeo za fajt?
Stvarno ne mislim da ima ikakve ideološke pozadine, jedino da je Tarantino sad rasista što ne verujem da jeste (iako Talijani u Americi generalno jesu, bar su tako prikazani u gangsterskim i mafijaškim serijama itd)
Dakle ta Batina teorija za Brusa mi nikako ne pije vodu. A da ga je nagrdio-jeste. Da je smešno-jeste.
Stvarno ne mislim da ima ikakve ideološke pozadine, jedino da je Tarantino sad rasista što ne verujem da jeste (iako Talijani u Americi generalno jesu, bar su tako prikazani u gangsterskim i mafijaškim serijama itd)
Dakle ta Batina teorija za Brusa mi nikako ne pije vodu. A da ga je nagrdio-jeste. Da je smešno-jeste.
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Al Brus nije liberal, on snima filmove gdje čeličnim pesnicama brani raju od tajkuna. Tarantino generalno snima filmove o dripcima i prevarantima. Tarantno je ciničan, Brus je revolucionar koji je prebio Čak Norisa.
I ne-horore prave, zar ne?
The Report (2019) nadala sam se da će ovo biti novi Spotlight iako meni tema nije toliko zanimljiva, ali, ne. Isti dokumentaristički pristup razotkrivanju poverljivih info, međutim falilo je glumačke harizme i svega ostalog da ovaj film o izveštaju koji sačinjava Američki senat o mučenju zatvorenika (EIT aka enhanced interrogation technique) post 9/11 zaista bude zanimljiv film koji ostavlja snažan utisak.
I live in the weak and the wounded, Doc