2019. (so far)
Moderator: Dybuk
2019. (so far)
Midsommar i Overlord su mi top.
Ostalo (ne mislim samo na listu vec generalno) prosjecno do ispodprosjeka.
Ostalo (ne mislim samo na listu vec generalno) prosjecno do ispodprosjeka.
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
2019. (so far)
Suspiria mi je najbolja sa Dybuk liste, koju 80% nisam gledo doduše.
2019. (so far)
Možda bi ti francuski Knife+Heart fino legao, visoko stilizovani post-đalo.
Overlord je jako zabavan.
Perfection najprijatnije iznenađenje=bez predznanja i ikakvih očekivanja, naletela na film.
Moglo bi se reći da i Eli spada u tu kategoriju.
Nightmare Cinema verovatno najslabiji na listi ali je kuriozitet zbog Mikija Rurka i to što je omnibus, pa se brzo pogleda.
Overlord je jako zabavan.
Perfection najprijatnije iznenađenje=bez predznanja i ikakvih očekivanja, naletela na film.
Moglo bi se reći da i Eli spada u tu kategoriju.
Nightmare Cinema verovatno najslabiji na listi ali je kuriozitet zbog Mikija Rurka i to što je omnibus, pa se brzo pogleda.
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
2019. (so far)
Overlord sam gledo, to je ipak palp, mora Suspirija dobiti prednost iako sam je kritikovao.
Naravno, Buzzsaw je numero uno
Naravno, Buzzsaw je numero uno
2019. (so far)
Suspiria pre Overlorda, sigurno.
Još mi ne ulazi u glavu ovaj golem lajk za VB, baš mi ne deluje kao tvoj tip filma.
Nisu tu čiste stvari
Još mi ne ulazi u glavu ovaj golem lajk za VB, baš mi ne deluje kao tvoj tip filma.
Nisu tu čiste stvari
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
2019. (so far)
kako ne, pa u tom filmu su pobili sve ove suspiriozne, kvaziartističke folirante, čak se i sprdaju sa novokomponovanim umjetnicima, npr u sceni kada jedna insinuira da art kritičar zapravo radi u šemi s agencijama za pare, jer prodaje maglu da je neko sranje zapravo remek djelo, a svi se generalno jebu ko će veći profit imati, boli ih dupe da li je nešto stvarno vrijedno
i onda im se pojavi manijakalna monstruozna utvara od slikara, koji im se krvi napije
i onda im se pojavi manijakalna monstruozna utvara od slikara, koji im se krvi napije
2019. (so far)
Meni su likovi išli na živce, svi redom. Strašno brbljiv film, možda je trebalo da ga pogledam sa titlovima.
Dadoh mu 6 na prvo gledanje. Verujem da svejedno ne bi prebacio 7, naprosto me ceo taj svet strašno iritira.
Dadoh mu 6 na prvo gledanje. Verujem da svejedno ne bi prebacio 7, naprosto me ceo taj svet strašno iritira.
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
2019. (so far)
Ajde da metnem i Lighthouse medju bolje ove godine, valja se.
Mada bi zauzeo neko od donjih mesta sa 7/10
Mada bi zauzeo neko od donjih mesta sa 7/10
I live in the weak and the wounded, Doc
2019. (so far)
Od horora, samo prva četiri su se našla na mešovitoj listi, a sedmice nažalost nisu upale (a kamoli šestice), pošto sam bio mnogo darežljiv prema nekim drugim filmovima. Što se rangiranja tiče, prvo arthouse i egzotika, pa onda komercijala, mada ima izuzetaka (u slučaju Scary Stories... i Pet Sematary bioskop je odigrao svoju ulogu).
1. The Lighthouse (Robert Eggers, 2019)
2. The Wind (Emma Tammi, 2018)
3. Suspiria (Luca Guadagnino, 2018)
4. Krasue: Inhuman Kiss (Sitisiri Mongkolsiri, 2019)
5. Scary Stories to Tell in the Dark (André Øvredal, 2019)
6. The Cannibal Club (Guto Parente, 2018)
7. Ready or Not (Matt Bettinelli-Olpin & Tyler Gillett, 2019)
8. Pet Sematary (Kevin Kölsch & Dennis Widmyer, 2019)
9. Dachra (Abdelhamid Bouchnak, 2018)
10. Forest of Love (Sion Sono, 2019)
1. The Lighthouse (Robert Eggers, 2019)
2. The Wind (Emma Tammi, 2018)
3. Suspiria (Luca Guadagnino, 2018)
4. Krasue: Inhuman Kiss (Sitisiri Mongkolsiri, 2019)
5. Scary Stories to Tell in the Dark (André Øvredal, 2019)
6. The Cannibal Club (Guto Parente, 2018)
7. Ready or Not (Matt Bettinelli-Olpin & Tyler Gillett, 2019)
8. Pet Sematary (Kevin Kölsch & Dennis Widmyer, 2019)
9. Dachra (Abdelhamid Bouchnak, 2018)
10. Forest of Love (Sion Sono, 2019)
2019. (so far)
5/10Pizzobatto wrote: ↑đe velvet buzzsaw
2019. (so far)
Lep film, mogao bi da uđe na listu, s obzirom na to da nemam drugih azijskih favorita (za sad)
Pogledaću Forest of Love tokom januara.
Osim toga, saglasna sa Suspiriom, Lighthouse, Ready or Not sa tvoje liste.
I live in the weak and the wounded, Doc
2019. (so far)
Najbolji u 2019 koji sam.pogledao je iz 1943
Song of benardette
Song of benardette