Dje ga nadje? Još ne uspijevam da iskopam torent
Najbolji filmovi 2018.
Moderator: Al'Eksandar
Najbolji filmovi 2018.
^ Poslao sam ti link na preko privatne poruke.
Najbolji filmovi 2018.
Može li Blade Runner 2049 da se računa u filmove iz 2018.?
To je poslednje š'o sam glejo da je vrijedno pomena.
To je poslednje š'o sam glejo da je vrijedno pomena.
Najbolji filmovi 2018.
prošlogodišnji je Blejd Raner, spenki.
I live in the weak and the wounded, Doc
Najbolji filmovi 2018.
^ Kad pravim godišnje liste, obično se tu nađu filmovi iz poslednje tri godine, s obzirom na to da neki kasne sa 'distribucijom', a ove će se naći čak i jedan iz 2015.
Najbolji filmovi 2018.
Ok, to mi je poznato naravno, samo što BR zaista jeste bio dostupan za gledanje prošle godine.
ali ajde da mu progledamo kroz prste
(E tako je to kad nećete Draft, pa jadan spenki nema priliku da gleda filmove )
ali ajde da mu progledamo kroz prste
(E tako je to kad nećete Draft, pa jadan spenki nema priliku da gleda filmove )
I live in the weak and the wounded, Doc
Najbolji filmovi 2018.
NGboo Art godišnja lista
Ima ovde raznih žanrova, mada su na listi pretežno (eksperimentalni / arthouse) ne-horori, pošto sam hororima najčešće bio (blago) razočaran. Naravno, nisam odgledao sve što sam želeo da odgledam, ali mislim da je 75 naslova i više nego dovoljno (a za 40 postoji i link prema recenziji ili mini-recenziji). I moraću pod hitno da pooštrim kriterijume, budući da sam više od 50 filmova ocenio sa 8- i više.
Ima ovde raznih žanrova, mada su na listi pretežno (eksperimentalni / arthouse) ne-horori, pošto sam hororima najčešće bio (blago) razočaran. Naravno, nisam odgledao sve što sam želeo da odgledam, ali mislim da je 75 naslova i više nego dovoljno (a za 40 postoji i link prema recenziji ili mini-recenziji). I moraću pod hitno da pooštrim kriterijume, budući da sam više od 50 filmova ocenio sa 8- i više.
Najbolji filmovi 2018.
Od horora Mandy, Lodgers i Revenge ah da, i Boarding School.
Ja volim Lodgers ali opet ću malo da kenjkam - mislila sam da je iz 2017. pa ga nisam uvrstila u svoju listu. Iskreno nemam pojma sad
Revenge bi možda čak upao u top 5 kod mene
Ja volim Lodgers ali opet ću malo da kenjkam - mislila sam da je iz 2017. pa ga nisam uvrstila u svoju listu. Iskreno nemam pojma sad
Revenge bi možda čak upao u top 5 kod mene
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
Najbolji filmovi 2018.
po toj listi ispade November najbolji horor
Najbolji filmovi 2018.
Bogami u pravu NGboo za Lodgers, ko mi je kriv što pamtim ko zlatna ribica. Dakle Lodgers sigurno među najboljima ove godine.
I live in the weak and the wounded, Doc
Najbolji filmovi 2018.
Nakon Dybukovog hvaljenja pogledah ovaj Heavy Trip i moram da kažem da je u pitanju najbolja komedija koju sam pogledao u poslednjih 4-5 godina, tipa od Zombieland naovamo
Najbolji filmovi 2018.
Gledao i ja. Kvalitetna sprdnja.
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
Najbolji filmovi 2018.
Izgleda da necu skoro da pogledam neke filmove koji bi verovatno upali na listu, tako da evo moje liste sa malim zakasnjenjem:
01 The House That Jack Built
02 Bad Times at the El Royale
03 You Were Never Really Here
---
04 Ready Player One
05 The Ballad of Buster Scroogs
06 First Man
07 Mandy
---
08 Terrifier
09 The Legacy of a Whitetail Deer Hunter
---
10 Unsane
11 Venom
12 Apostle
13 Galveston
14 Tully
15 Deadpool 2
16 Solo: A Star Wars Story
17 Death Wish
18 The Spy Who Dumped Me
19 Mom and Dad
20 The Predator
21 Sicario 2
01 The House That Jack Built
02 Bad Times at the El Royale
03 You Were Never Really Here
---
04 Ready Player One
05 The Ballad of Buster Scroogs
06 First Man
07 Mandy
---
08 Terrifier
09 The Legacy of a Whitetail Deer Hunter
---
10 Unsane
11 Venom
12 Apostle
13 Galveston
14 Tully
15 Deadpool 2
16 Solo: A Star Wars Story
17 Death Wish
18 The Spy Who Dumped Me
19 Mom and Dad
20 The Predator
21 Sicario 2
Najbolji filmovi 2018.
Pogledala 12 naslova sa tvoje liste, zanimljiv top 3
The Spy Who Dumped Me neočekivano, svega ima na tvojoj listi. Počela sam u poslednje vreme da uživam u tim laganim holivudskim komedijama, čekam da se pojavi Instant Family sa Wahlbergom
The Spy Who Dumped Me neočekivano, svega ima na tvojoj listi. Počela sam u poslednje vreme da uživam u tim laganim holivudskim komedijama, čekam da se pojavi Instant Family sa Wahlbergom
I live in the weak and the wounded, Doc
Najbolji filmovi 2018.
ahahaha, spy who dumped me je laganica zabava, ali definitivno ima boljih komedija takvog tipa u tajni agent podžanru. Tako je npr. Hitmans Bodyguard potpuno fin film, ako zanemarite retardiran - ne, zao - politički kontekst i preseravanje Semjuela Džeksona i Rajana Rejnoldsa, koji uživaju u svakoj vickastoj replici scenarija, no to u konačnici dođe donekle i simpatična, samo ne očekivati odličnu zabavu poput Nice Guys koji na mnogo efikasniji način spaja Rasela i Goslinga.
Inače, nisam gledao dosta filmova iz 2018., uglavnom sam gledao Marvel filmove iz novije produkcije, a tu mi je najprijatnije iznenađenje Infinity War, naročito posle užasnog Age of Ultron. Od ostalih filmova... Unsane od Sodenberga me je vrlo, vrlo prijatno iznenadio i dopao mi se - mislim da je nepravedno zapostavljen na velikom broju listi, možda zato jer ne zadovoljava kriterijume političke agende "korektnih" i "manjinskih" filmova, iako je pametniji od svih njih skupa. Od ostalih horora/trilera, Unfriended: Dark Web je zanimljivo i pitko parče čistog paranoidnog košmara u stilu boljih creepypasta priča; a učinio bih nepravdu i da ne spomenem Summer of 84, koji se na fin i pitak, da kažem - kingovski - način dotiče nostalgije za jednim periodom, old-school hororima, dječjom vizurom svijeta, užasima ispod površine, itd. Nepretenziozno i pitko; u zadnje vrijeme mi sve manje prijaju preambiciozni filmovi koji se unište sopstvenim nastojanjima - kao Suspirija. Sveta jednostavnost, itd. Od komedija mi je vrlo prijalo gledanje filma Destination Wedding sa Kijanu Rivsom i Vinonom Rajder, jedna fina romantična komedija koja odstupa od prosjeka, oslanjajući se na snagu dijaloga i glumačkih performansi. Da, dijalog jeste pomalo pretenciozan i intelektualizirajući do tačke gušenja emocija - tako da se neće svakome dopasti - ali ipak ispod svega toga kuca vrlo živo srce, ljubav, estetika i emocionalnost. Kroza sve te riječi sija neko značenje, usuditi se na ljubav. Banalno? Možda, ali i potrebno. U žanru benigne/mračnijim tonovima prožete fantastike može se spomenuti The House With a Clock in Walls - vidi se kvalitet književnog predloška, šteta što Kajl MekLahlan nije maksimalno iskorišćen - koji je režirao Eli Rot! nisam mislio da ću odgledati ijedan njegov film u životu.
Razočaravajući prosjek/malo ispod prosjeka: Johnny English Strikes Again, Predator
Zlatna malina: Crimes of Grindewald, Ready Player One, Hereditary
Inače, nisam gledao dosta filmova iz 2018., uglavnom sam gledao Marvel filmove iz novije produkcije, a tu mi je najprijatnije iznenađenje Infinity War, naročito posle užasnog Age of Ultron. Od ostalih filmova... Unsane od Sodenberga me je vrlo, vrlo prijatno iznenadio i dopao mi se - mislim da je nepravedno zapostavljen na velikom broju listi, možda zato jer ne zadovoljava kriterijume političke agende "korektnih" i "manjinskih" filmova, iako je pametniji od svih njih skupa. Od ostalih horora/trilera, Unfriended: Dark Web je zanimljivo i pitko parče čistog paranoidnog košmara u stilu boljih creepypasta priča; a učinio bih nepravdu i da ne spomenem Summer of 84, koji se na fin i pitak, da kažem - kingovski - način dotiče nostalgije za jednim periodom, old-school hororima, dječjom vizurom svijeta, užasima ispod površine, itd. Nepretenziozno i pitko; u zadnje vrijeme mi sve manje prijaju preambiciozni filmovi koji se unište sopstvenim nastojanjima - kao Suspirija. Sveta jednostavnost, itd. Od komedija mi je vrlo prijalo gledanje filma Destination Wedding sa Kijanu Rivsom i Vinonom Rajder, jedna fina romantična komedija koja odstupa od prosjeka, oslanjajući se na snagu dijaloga i glumačkih performansi. Da, dijalog jeste pomalo pretenciozan i intelektualizirajući do tačke gušenja emocija - tako da se neće svakome dopasti - ali ipak ispod svega toga kuca vrlo živo srce, ljubav, estetika i emocionalnost. Kroza sve te riječi sija neko značenje, usuditi se na ljubav. Banalno? Možda, ali i potrebno. U žanru benigne/mračnijim tonovima prožete fantastike može se spomenuti The House With a Clock in Walls - vidi se kvalitet književnog predloška, šteta što Kajl MekLahlan nije maksimalno iskorišćen - koji je režirao Eli Rot! nisam mislio da ću odgledati ijedan njegov film u životu.
Razočaravajući prosjek/malo ispod prosjeka: Johnny English Strikes Again, Predator
Zlatna malina: Crimes of Grindewald, Ready Player One, Hereditary
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
Najbolji filmovi 2018.
Meni se The Spy Who Dumped Me vise dopao od Hitman's Bodyguarda, dumb American women Bile su mi bas simpaticne obe, a Kate McKinnon je hit. Ali da, fin je i Hitman, ono, proseravanje je nekako i poenta, film gde verbalno sparinguju Sam Jackson i Ryan Reynolds tesko da moze da bude los (iako nisam preterani fan Reynoldsa) The Nice Guys je vec za klasu (ili dve) iznad oba filma, mada je i drugaciji. Po meni, od tih spijunsko-komicno-akcionih filmova u zadnje vreme i dalje su neprevazidjeni Kingsman 1 i The Man From UNCLE.
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
Najbolji filmovi 2018.
Ima dosta toga dosadnog, ali povremeno neki film iznenadi, kao ove Dve debilke Od komedija prosle godine meni se najvise svideo Whitetail Deer Hunter (br. 9 na mojoj listi), treci film reditelja/scenariste Dzodija Hila. Nije na nivou njegova prva dva filma (Foot Fist Way i Observe & Report), ili tek serije Eastbound & Down, ali sasvim dobra komedija nevertheless. Ko nije upoznat sa Hilovim radom (cesto u saradnji sa verovatno najjacim americkim komicarem mladje generacije, Denijem Mekbrajdom), moze da ocekuje malo mracniji humor sa dosta preterivanja, ali i zapravo dobru dramu i zanimljive likove ispod humora (junaci su, inace, bez izuzetka "men-children").
Inace, citao sam da su Hilovi filmovi bili velika inspiracija Vojnovu i ekipi kad su pravili Jesen samuraja, sto se i vidi, samo sto Jesen nije ni blizu bilo cemu sto je Hil snimio
Najbolji filmovi 2018.
Hmm aj sačekaću još koji dan dok ne obznanim svoje favorite, red je da pogledam Burning i još par potencijalno interesantnih naslova
Nice Guys i UNCLE odlični filmovi, Kingsman takođe jako dobar.The Nice Guys je vec za klasu (ili dve) iznad oba filma, mada je i drugaciji. Po meni, od tih spijunsko-komicno-akcionih filmova u zadnje vreme i dalje su neprevazidjeni Kingsman 1 i The Man From UNCLE.