I ne-horore prave, zar ne?
Moderator: Al'Eksandar
I ne-horore prave, zar ne?
Amra and the Second Marriage (2018)
https://www.imdb.com/title/tt8917936/
Саудијка сте из традиционалне куће, лепа сте и имате нешто мозга. Муж хоће да узме млађу, а ви да се разведете од њега. Имам лоше вести за вас - црно вам се пише. Ова саудијска (?!) лајт драма изненађује ме јер је феминистички усмерена. Питам да ли су смели да је пројектују у Саудијској Арабији.
https://www.imdb.com/title/tt8917936/
Саудијка сте из традиционалне куће, лепа сте и имате нешто мозга. Муж хоће да узме млађу, а ви да се разведете од њега. Имам лоше вести за вас - црно вам се пише. Ова саудијска (?!) лајт драма изненађује ме јер је феминистички усмерена. Питам да ли су смели да је пројектују у Саудијској Арабији.
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
I ne-horore prave, zar ne?
The A-Team (2010)
https://www.imdb.com/title/tt0429493/
Након два озбиљна драмска филма на синемаксу ево једне типичне холивудске акције на хбо. Иако је глумачка екипа ок ( замислите, предводи је Лајам Нисен! ) радња је крајње испразна. 5/10
https://www.imdb.com/title/tt0429493/
Након два озбиљна драмска филма на синемаксу ево једне типичне холивудске акције на хбо. Иако је глумачка екипа ок ( замислите, предводи је Лајам Нисен! ) радња је крајње испразна. 5/10
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
I ne-horore prave, zar ne?
Ostadoh ti dužan za komentar Serenitija/Spokoja, ok je filmić ali ne delim tvoje oduševljenje. Na preokret sam se iskreno nasmejao ali ne zato što je komičan već što zaista nisam očekivao tako nešto i prijatno me iznenadio ali nažalost u tom trenutku mi je splasnuo film. En je jedna slatkica i volim da je gledam iako za ovaj lik možda nije bila baš najbolji izbor.
I ne-horore prave, zar ne?
Once Upon a Time... in Hollywood - dozvol'te mi da se pridružim taboru ljubitelja. Nakon (krcate) projekcije u niškom Cineplexx-u, izašao sam sa osmehom koji je u isti mah označavao pregršt različitih emocija, i nisam ga skidao sve do kuće (nekih četrdesetak minuta hoda). A Margo Robi je sunce filma!
I ne-horore prave, zar ne?
Three Peaks (2017)
https://www.imdb.com/title/tt5485522/
Досадњикава драма о троуглу у планинској недођији - мама, син и очух. Син не прихвата "новог тату". Шмрц, шмрц, све сам се потресао. Ех, како ми фали Бата Живојиновић! Он би тог малог научио памети.
https://www.imdb.com/title/tt5485522/
Досадњикава драма о троуглу у планинској недођији - мама, син и очух. Син не прихвата "новог тату". Шмрц, шмрц, све сам се потресао. Ех, како ми фали Бата Живојиновић! Он би тог малог научио памети.
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
I ne-horore prave, zar ne?
Leave No Trace Otac (bivši vojnik) i njegova tinejdž ćerka žive kao beskućnici, u velikom gradskom parku/šumi u Portlandu. Međutim, bivaju prinuđeni da uđu u sistem i nađu krov nad glavom, uz pomoć države. Ćerki se dopada život u civilizaciji, ali otac ne može dugo da izdrži među ljudima, u zajednici.
Fina drama, otprilike ono što sam očekivala od indi filma, bonus je nešto brži tempo od očekivanog. Jedna scena na stajalištu kamiona me je zainteresovala i donekle impresionirala fenomenološki, lepo govori o vremenu u kojem živimo, ali i o podignutoj svesti o opasnostima kod običnih ljudi (kamiondžija) Ima tako par crtica iz života koje baš dobro opisuju mentalitet i probleme s kojima se suočavaju kako ratni veterani, tako i ostali slojevi društva, mahom skromnih primanja, van gradskog jezgra.
Fina drama, otprilike ono što sam očekivala od indi filma, bonus je nešto brži tempo od očekivanog. Jedna scena na stajalištu kamiona me je zainteresovala i donekle impresionirala fenomenološki, lepo govori o vremenu u kojem živimo, ali i o podignutoj svesti o opasnostima kod običnih ljudi (kamiondžija) Ima tako par crtica iz života koje baš dobro opisuju mentalitet i probleme s kojima se suočavaju kako ratni veterani, tako i ostali slojevi društva, mahom skromnih primanja, van gradskog jezgra.
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
Делује занимљиво. Надам се да ће бити на хбо или тако неком каналу.
The Apprenticeship of Duddy Kravitz (1974)
https://www.imdb.com/title/tt0071155/
Колико видим, ово је један од легендарнијих канадских филмова. Овде је реч о јеврејском момку који хоће на брзину да се обогати јер "човек без земље не вреди ништа". Нешто слабија пордукција, али филм има ту класичарску прашину. Глуми Ричард Драјфус који ми је познатији по звучном имену него по улогама.
The Apprenticeship of Duddy Kravitz (1974)
https://www.imdb.com/title/tt0071155/
Колико видим, ово је један од легендарнијих канадских филмова. Овде је реч о јеврејском момку који хоће на брзину да се обогати јер "човек без земље не вреди ништа". Нешто слабија пордукција, али филм има ту класичарску прашину. Глуми Ричард Драјфус који ми је познатији по звучном имену него по улогама.
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Novi Tarantino je zanimljiv u smislu gegova i nekih simpa nostalgičnih momenata i zezanje sa poznatim holivudskim likovima bih mogao da gledam ne dva i po sata no dva i po dana. Da seriju naprave samo sa anegdotama ili kakvi su pojedini glumci bili privatno.
To bih rado pratio. Sam film čak i nije loš, vrijedi pogledati, dosta horor-komedi momenata na kraju, kasapana. I scena na Menson femili ranču dobra.
Al ovo kad se podvuče nije film, fali mu dva kraja i sredina.
Šeron teško da je vezivno tkivo, iskreno, ova glumica mi čak nema ni auru ni harizmu da to podnese, čak i kad bi stvarno mogao jedan lik da poveže vesterne i brus lija s menson-polanski-tejt pričom, pa onda je i Vuk Drašković povezan, pošto su njegovi mladeži na Aliji ekvivalent Bred Pita koji poveze Mensonovu curicu koja je stopirala. Skriptrajting Vuka Manitoga.
ovo je prosto zezanje za Bred Pita prvenstveno, neki matori glumci snime gerijatrijske osvetničke, on je kao snimio midlejdž keršme skoroosvetničke. Ali to je to, malo menli men isprđivanje po bojiš midžetima poput Polanskog i Brus Lija, donekle srpdnja s današnjoj PC histerijom, zezamo feministkinje i manjine... ali daleko od bilo čega trajnijeg. Ovaj film će biti zaboravljen koliko sutra.
Ovo je nešto što je samo prežvakalo nešto prevaziđeno. I može se uživati u prevaziđenom, ali ne valja ga veličati.
što sam reko na Gulovom blogu, kad se sve svede, pravi naslov filma je The End of Hollywood. End with a Bang. I ništa više od toga.
Holivud neće snimiti više ništa kršteno. Ovo samo podsjeća da su to nekad mogli, malko nas vraća na to, i kad završiš gledanje skontaš da od toga nema ništa. The End.
To bih rado pratio. Sam film čak i nije loš, vrijedi pogledati, dosta horor-komedi momenata na kraju, kasapana. I scena na Menson femili ranču dobra.
Al ovo kad se podvuče nije film, fali mu dva kraja i sredina.
Šeron teško da je vezivno tkivo, iskreno, ova glumica mi čak nema ni auru ni harizmu da to podnese, čak i kad bi stvarno mogao jedan lik da poveže vesterne i brus lija s menson-polanski-tejt pričom, pa onda je i Vuk Drašković povezan, pošto su njegovi mladeži na Aliji ekvivalent Bred Pita koji poveze Mensonovu curicu koja je stopirala. Skriptrajting Vuka Manitoga.
ovo je prosto zezanje za Bred Pita prvenstveno, neki matori glumci snime gerijatrijske osvetničke, on je kao snimio midlejdž keršme skoroosvetničke. Ali to je to, malo menli men isprđivanje po bojiš midžetima poput Polanskog i Brus Lija, donekle srpdnja s današnjoj PC histerijom, zezamo feministkinje i manjine... ali daleko od bilo čega trajnijeg. Ovaj film će biti zaboravljen koliko sutra.
Ovo je nešto što je samo prežvakalo nešto prevaziđeno. I može se uživati u prevaziđenom, ali ne valja ga veličati.
što sam reko na Gulovom blogu, kad se sve svede, pravi naslov filma je The End of Hollywood. End with a Bang. I ništa više od toga.
Holivud neće snimiti više ništa kršteno. Ovo samo podsjeća da su to nekad mogli, malko nas vraća na to, i kad završiš gledanje skontaš da od toga nema ništa. The End.
I ne-horore prave, zar ne?
Zahvaljujem Bato, sve mi se manje gleda
Bez obzira na overwhelmingly pozitivne reakcije, uključujući i NG-ovu
Nego...
Pit?
mogli bi nekad o holivudskim dopelgengerima, ima materijala.
Bez obzira na overwhelmingly pozitivne reakcije, uključujući i NG-ovu
Nego...
Pit?
mogli bi nekad o holivudskim dopelgengerima, ima materijala.
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Porede ga s njim dugo, mislim da nije kod Tarantina tako, više sam za Istvuda ili Regana
Dobar je ovo film, dobijate od Tarantina što i inače, al ne i više od toga.
Dobar je ovo film, dobijate od Tarantina što i inače, al ne i više od toga.
I ne-horore prave, zar ne?
Odavno sam primetila sličnost, gotovo je Redfordov klon. Sad, možda ne glumački ali fizički definitivno.
Imam osećaj da tamo menadžeri i producenti u Holivudu s vremena na vreme 'zamene' neku ikonu ili sex simbola novim modelom...
Imam osećaj da tamo menadžeri i producenti u Holivudu s vremena na vreme 'zamene' neku ikonu ili sex simbola novim modelom...
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
Мислим да је та сличност случајност. Е сад...оно што се природно поставља како питање јесте - ко је бољи глумац? Обојица су неоспорно добри, ал ме занима ко је бољи. Пит ми је некако технички бољи, може да направи више гримаса, израза емоција и тако то а Редфорд је некако стаменији и има јачу енергију на великом платну. Иначе су са сарађивали у сјајном филму РЕКА УСПОМЕНА.
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
I ne-horore prave, zar ne?
Redfordovu filmografiju baš slabo poznajem, Breda sam gledala u neuporedivo više filmova.
Ali mislim da si u pravu.
Ali mislim da si u pravu.
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
И ја боље знам Питову. Када је реч о Редфорду омиљена ми је његова улога покераша у филму ХАВАНА.
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
I ne-horore prave, zar ne?
Odgledan Tarantino u bioskopu, uživao sam baš mi je prijao.
Nije za dizanje u nebesa, čak se slažem sa ponekim Batinim kritikama, ali ej bre, lep provod bio, zadovoljan.
Margot je, po meni, imala dovoljno nečega (aura, sjaj, šta god) da prikaže ono anđelče, samo što
ali neću sad o detaljima, aj kad svi pogledate tamo oko Nove god javite se.
Nije za dizanje u nebesa, čak se slažem sa ponekim Batinim kritikama, ali ej bre, lep provod bio, zadovoljan.
Margot je, po meni, imala dovoljno nečega (aura, sjaj, šta god) da prikaže ono anđelče, samo što
► Show Spoiler
I ne-horore prave, zar ne?
Vampire in Brooklyn (1995)
https://www.imdb.com/title/tt0114825/
Солидан blacksploitation вампирски хорор са елементима комедија. Еди Марфи убедљив као вампир у потрази за својом драгом.
п.с. сад видех да сам промашио пдф. Дибук, реагуј!
https://www.imdb.com/title/tt0114825/
Солидан blacksploitation вампирски хорор са елементима комедија. Еди Марфи убедљив као вампир у потрази за својом драгом.
п.с. сад видех да сам промашио пдф. Дибук, реагуј!
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
I ne-horore prave, zar ne?
Paradise Hills - siguran sam da slasniju kemp-SF-bajku nećemo gledati do kraja godine. Elis Vedington koja me je pre nekoliko godina fascinirala svojim hiperstilizovanim, modno-okultnim kratkim filmom Disco Inferno isporučuje sasvim solidan dugometražni prvenac koji uprkos manama i brojnim "pozajmicama" uspeva da deluje sveže, ali i zabavno od prvog do poslednjeg minuta. U ekscentričnim kostimima koji objedinjuju uticaje viktorijanskih haljina i loli-mode iz Japana kao da obitava duh Eiko Išioke. Uticaj Ešerove umetnosti, animea i art nuvo arhitekture primetan je u dizajnu retro-futurističkih setova. Arđentova Suspiria je vrlo verovatno poslužila kao inspiracija za osvetljenje u pojedinim scenama, ali i za vrlo fleksibilnu unutrašnju logiku i podređivanje sadržine formi (i to kakvoj!). A Innocence Lusil Hadžihalilović se ogleda u tajnovitosti ženskog internata u kojem se odvija radnja, kao i u belim "uniformama" koje štićenice istog nose.
Vedingtonova se dotiče brojnih tema, od feminizma, preko individualnosti i klasne podele, do ograničavanja slobode, tj. pritiska okoline u kojoj živimo, ali sve vreme u prvi plan ističe "eye-candy", a to joj jako dobro polazi za rukom. Ulogu enigmatične Vojvotkinje, direktorke (ostrvske) institucije iz naslova, poverava Mili Jovovič koja sa uživanjem kanališe vučicu u ovčijoj koži ili bolje reći, ružu koja vešto prikriva trnje. Sa druge strane, Ema Roberts koja tumači glavnu junakinju Umu možda nije baš najbolji izbor, ali recimo da u sebi ima dovoljno buntovnosti za jednu odmetnicu iz višeg staleža, a ima i dobru podršku u partnerkama, iako su njihovi likovi arhetipski. Nađe se i poneko muško, što ispred a što iza kamere (Načo Vigalondo je jedan od potpisnika scenarija), ali žene ipak vode glavnu reč. Kraj koketira sa hororom... (8/10)
Vedingtonova se dotiče brojnih tema, od feminizma, preko individualnosti i klasne podele, do ograničavanja slobode, tj. pritiska okoline u kojoj živimo, ali sve vreme u prvi plan ističe "eye-candy", a to joj jako dobro polazi za rukom. Ulogu enigmatične Vojvotkinje, direktorke (ostrvske) institucije iz naslova, poverava Mili Jovovič koja sa uživanjem kanališe vučicu u ovčijoj koži ili bolje reći, ružu koja vešto prikriva trnje. Sa druge strane, Ema Roberts koja tumači glavnu junakinju Umu možda nije baš najbolji izbor, ali recimo da u sebi ima dovoljno buntovnosti za jednu odmetnicu iz višeg staleža, a ima i dobru podršku u partnerkama, iako su njihovi likovi arhetipski. Nađe se i poneko muško, što ispred a što iza kamere (Načo Vigalondo je jedan od potpisnika scenarija), ali žene ipak vode glavnu reč. Kraj koketira sa hororom... (8/10)