I ne-horore prave, zar ne?
Moderator: Al'Eksandar
I ne-horore prave, zar ne?
Odlična recenzija!
I ne-horore prave, zar ne?
Saglasna sa NGboo-om, pročitala bez preskakanja.
I live in the weak and the wounded, Doc
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Ja sam solidno zadovoljan kako je ispalo, mada sam hteo da tekst ovog puta bude kraći, pa nisam pomenuo neke stvari koje je možda trebalo. Ali dobro, biće (još) bolje
I ne-horore prave, zar ne?
Synonymes Yoav je mladi Izraelac koji ima krizu identiteta, želi da zaboravi svoj jezik i poreklo, te odlazi u Pariz sa namerom da postane Francuz.
Ovo je, što bi se reklo, pretenciozan film, Yoav je sve vreme na autopilotu, sreće ljude i stvari mu se dešavaju bez mnogo otpora s njegove strane. Naracija je relativno nelinearna i stil povremeno dokumentaristički (a la pokret 'Dogma'), neke scene snimljene ručnom kamerom.
Film je dobio veoma negativne kritike korisnika Imdb-a, razlog je verovatno što ni Jevreji u egzilu, ali ni Francuzi nisu oslikani povoljno. Naprotiv. Plus to umetničarenje, dakako
Meni je bio zanimljiv iz ličnih razloga, naime ispod fasade republike koja sve tretira jednako i uljudnih građana spremnih da pomognu...krije se licemerje i hladan, prikriven osećaj superiornosti nad ne-Francuzima Što će Yoav i sam ubrzo shvatiti.
Ovo je, što bi se reklo, pretenciozan film, Yoav je sve vreme na autopilotu, sreće ljude i stvari mu se dešavaju bez mnogo otpora s njegove strane. Naracija je relativno nelinearna i stil povremeno dokumentaristički (a la pokret 'Dogma'), neke scene snimljene ručnom kamerom.
Film je dobio veoma negativne kritike korisnika Imdb-a, razlog je verovatno što ni Jevreji u egzilu, ali ni Francuzi nisu oslikani povoljno. Naprotiv. Plus to umetničarenje, dakako
Meni je bio zanimljiv iz ličnih razloga, naime ispod fasade republike koja sve tretira jednako i uljudnih građana spremnih da pomognu...krije se licemerje i hladan, prikriven osećaj superiornosti nad ne-Francuzima Što će Yoav i sam ubrzo shvatiti.
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
Padre padrone (1977)
https://www.imdb.com/title/tt0076517/
pravi naturalistički film o teškom životu jednog pastira koji je i fakultet uspeo da završi. S vremena na vreme volim pogledati ovakve autentične stvari, pravi opozit današnjim produkcijama. Kom bi recimo reditelju danas palo na pamet da snimi scene gde dok pastir muze kozu ona ispusti brabonjke u mleko.
https://www.imdb.com/title/tt0076517/
pravi naturalistički film o teškom životu jednog pastira koji je i fakultet uspeo da završi. S vremena na vreme volim pogledati ovakve autentične stvari, pravi opozit današnjim produkcijama. Kom bi recimo reditelju danas palo na pamet da snimi scene gde dok pastir muze kozu ona ispusti brabonjke u mleko.
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
I ne-horore prave, zar ne?
Retko kome, fala filmu
Koliko su meni talijanski filmovi osim horora i giallo
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
Италијански филмови су сјајни. Буквално у сваком жанру, од озбиљне драме до Тинта Браса.
There is neither creation nor destruction, neither destiny nor free will, neither path nor achievement. This is the final truth.
Sri Ramana
Sri Ramana
I ne-horore prave, zar ne?
Divino Amor - vizuelno atraktivna, festival-friendly satira teokratske države, tj. 'sex, rave & Jesus' verzije Brazila u bliskoj budućnosti. Voleo bih da reditelj iskoristi svoj raskošan talenat za nešto još smelije od ovog... (6+/10)
I ne-horore prave, zar ne?
mmmm izgleda zanimljivo
bot mi at teokratija
bot mi at teokratija
I ne-horore prave, zar ne?
Čim sam videla da Vojnov hvali Guns Akimbo znala sam da mi se neće svideti
Nije ovo za mene, moderni spin na distopijsku igru preživljavanja, zna se da ja ne volim glorifikaciju nasilja
Naravno, ima simpa stvari, npr onaj beskućnik i Redklif kojeg često mešam sa Ilajdžom Vudom (Redklif=engleski Ilajdža) su kul. Šareno, brzo i dimanično snimljeno. Dobra je i Samara, ali ukupno nije moja šoljica čaja, ne bih puno propustila da nisam pogledala 6/10
Mislim da će ljudima sa iskustvom video igrica i generalno ljubiteljma ovakve eksploatacije film više prijati.
Nije ovo za mene, moderni spin na distopijsku igru preživljavanja, zna se da ja ne volim glorifikaciju nasilja
Naravno, ima simpa stvari, npr onaj beskućnik i Redklif kojeg često mešam sa Ilajdžom Vudom (Redklif=engleski Ilajdža) su kul. Šareno, brzo i dimanično snimljeno. Dobra je i Samara, ali ukupno nije moja šoljica čaja, ne bih puno propustila da nisam pogledala 6/10
Mislim da će ljudima sa iskustvom video igrica i generalno ljubiteljma ovakve eksploatacije film više prijati.
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
^ Da, to sam skroz zaboravio da spomenem, valjda zato što mi ta "videoigričasta" estetika nije zasmetala... A nije mi zasmetala čak ni kontroverza oko rediteljevog cyberbullying-a za koju sam saznao nakon gledanja filma.
I ne-horore prave, zar ne?
To tek nije bitno...baš sam pre neki dan videla.
Znači, tebi je dobar? Kako si ga ocenio?
I live in the weak and the wounded, Doc
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Motherless Brooklyn... Meni je bio sasvim solidan. Svideo mi se Ed Norton u neoubicajenoj glavnoj ulozi za ovaj zanr, bio mi je simpatican i zabavan, a i ostatak glumacke ekipe je mnogo doprineo pozitivnom utisku (posebno Alek Boldvin i Brus Vilis, koji mi nazalost poslednjih nekoliko godina deluje kao da otaljava svoje uloge, bez mnogo energije). Zaplet - nista nevidjeno, ali bilo je interesantnih detalja. Od losih stvari izdvojio bih predugo trajanje, donekle konfuzno pripovedanje (sto je mozda i do mene), i neke neuverljive postupke likova (recimo, lik Vilema Dafoa mi je bio prilicno nejasan).
The Laundromat... Film Stivena Soderberga, koji uvek isporuci nesto makar pristojno i gledljivo. Takav je i ovaj film o pranju novca putem offshore kompanija. Posto ja ne znam mnogo toga o ovoj temi bilo mi je zanimljivo, film je onako "playful" i ima dobru glumacku ekipu (Meril Strip, Geri Oldmen, Antonio Banderas). S druge strane, radjen je za Netflix i vise deluje kao TV film, a uz to je previse didakticki i bez jasnog fokusa.
Obecao sam i malo opsirniji utisak o Nightingale. Od ova tri najvise mi se dopao, a posebno izgled filma, snimci prirode i celokupni old-school look. U principu sam veliki fan osvetnickih filmova, ali ovde mi se nije dopalo to sto je negativac prikazan "crno-belo", on je jednostavno pokvaren do koske i to je sve, nema neke dubine. Ovo mi, pretpostavljam, ne bi bio problem da je film uradjen kao eksploatacija i da se junakinja krvnicki sveti zlotvorima nakon sto oni zgrese nad njom, ali rediteljka je izabrala drugaciji pristup. Od pozitivnih stvari, drago mi je sto sam se malo upoznao sa, pretpostavljam istorijski verodostojnom situacijom u Australiji tog perioda. U svakom slucaju, hvala Dybuk za preporuku
The Laundromat... Film Stivena Soderberga, koji uvek isporuci nesto makar pristojno i gledljivo. Takav je i ovaj film o pranju novca putem offshore kompanija. Posto ja ne znam mnogo toga o ovoj temi bilo mi je zanimljivo, film je onako "playful" i ima dobru glumacku ekipu (Meril Strip, Geri Oldmen, Antonio Banderas). S druge strane, radjen je za Netflix i vise deluje kao TV film, a uz to je previse didakticki i bez jasnog fokusa.
Obecao sam i malo opsirniji utisak o Nightingale. Od ova tri najvise mi se dopao, a posebno izgled filma, snimci prirode i celokupni old-school look. U principu sam veliki fan osvetnickih filmova, ali ovde mi se nije dopalo to sto je negativac prikazan "crno-belo", on je jednostavno pokvaren do koske i to je sve, nema neke dubine. Ovo mi, pretpostavljam, ne bi bio problem da je film uradjen kao eksploatacija i da se junakinja krvnicki sveti zlotvorima nakon sto oni zgrese nad njom, ali rediteljka je izabrala drugaciji pristup. Od pozitivnih stvari, drago mi je sto sam se malo upoznao sa, pretpostavljam istorijski verodostojnom situacijom u Australiji tog perioda. U svakom slucaju, hvala Dybuk za preporuku
I ne-horore prave, zar ne?
Nema na čemu, zadovoljstvo mi je.
Pogledaj negde ovaj Guns Akimbo, kapiram da bi ti fino legao.
Pogledaj negde ovaj Guns Akimbo, kapiram da bi ti fino legao.
I live in the weak and the wounded, Doc
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Hoću, hoću, meni već to neko vreme deluje kao za moj ukus, a još ga je Cripple nahvalio ))
I ne-horore prave, zar ne?
The Forgiven pogledah kasno sinoć neku relativno muljavu kopiju na strimu. Bez obzira na jaku temu (Aparthejd i rasizam, dani teškog pomirenja u periodu nakon njegovog sloma) i jake glumce - Forest Vitaker i Erik Bana kao suprotstavljeni likovi i simboli južnoafričkog aparthejda; ovo nije dobro režiran i upečatljiv film. Likovi su dosta suvi, pa čak i surova zatvorska svakodnevica nije opisana dovoljno smelo i mišićavo.
U suštini, računalo se da će sama teška tema i glumci biti dovoljni da iznesu film, bez prevelikih intervencija (inače iskusnog) reditelja i ekipe filma. Gledati samo zbog navedenih aduta, ali može i da se preskoči.
U suštini, računalo se da će sama teška tema i glumci biti dovoljni da iznesu film, bez prevelikih intervencija (inače iskusnog) reditelja i ekipe filma. Gledati samo zbog navedenih aduta, ali može i da se preskoči.
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
Diner - visokokalorični slatkiš za oko posle kojeg bi trebalo otići bar na jednodnevnu filmsku dijetu. (9-/10)
I ne-horore prave, zar ne?
Sjajan rivju, gotovo da si me ubedio da pogledam
I live in the weak and the wounded, Doc