I ne-horore prave, zar ne?
Moderator: Al'Eksandar
I ne-horore prave, zar ne?
Climax - Gaspar Noe je jedan od reditelja čije dugometražne filmove sam dugo zaobilazio, zbog jednog njegovog kratkog filma, nekakvog ružnog S&M porn-horora (ili štaveć), a onda sam pokušao da gledam Love (i prekinuo posle 15-20 minuta), Irreversible sam tek nedavno overio (i uopšte nisam bio impresioniran), a Climax je - izvin'te na izrazu - izdrkotina sa briljantno uslikanim scenama plesa. (4-/10)
I ne-horore prave, zar ne?
Potpuno te razumem; pogledala Irreversible i ništa više. Uopšte nemam potrebu da gledam njegove filmove - uvek mi je to delovalo baš kao tvoja poslednja rečenica. Pretenciozno, precenjeno umetničarenje.NGboo wrote: ↑Climax - Gaspar Noe je jedan od reditelja čije dugometražne filmove sam dugo zaobilazio, zbog jednog njegovog kratkog filma, nekakvog ružnog S&M porn-horora (ili štaveć), a onda sam pokušao da gledam Love (i prekinuo posle 15-20 minuta), Irreversible sam tek nedavno overio (i uopšte nisam bio impresioniran), a Climax je - izvin'te na izrazu - izdrkotina sa briljantno uslikanim scenama plesa. (4-/10)
I live in the weak and the wounded, Doc
- Baudrillard
- Posts: 34
- Joined: Thu Jan 24, 2019 5:52 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Slažem se, najviše me nerviraju pretenciozni filmovi.
Kad sam već ovde da preporučim jedan izuzetan film Incendies kada sam ga prvi put odgledao
bilo je to neverovatno iskustvo, ostavio je na mene utisak koji je trajao danima.
I ne-horore prave, zar ne?
Odličan film!Baudrillard wrote: ↑Kad sam već ovde da preporučim jedan izuzetan film Incendies
I live in the weak and the wounded, Doc
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Ja sam ovih dana gledao malo starije filmove. Prvo sam pogledao The Last Tycoon sa Robertom de Nirom, koji je, kao i skoro uvek kad je glumio u 70im, neverovatan i ovde, u glavnoj ulozi genijalnog, ali troubled filmskog producenta tokom zlatnog doba Holivuda. Autori su se fokusirali na de Nirov lik, koji moze da se posmatra kao simbol "zlatnog Holivuda" i, izmedju redova, data je slika o propasti tog Holivuda. Ipak, The Last Tycoon moze da se gleda i kao "obicna", umereno tuzna prica o jednom specificnom coveku. Film je lepo snimljen (reditelj je slavni Elia Kazan) i krcat je harizmaticnim facama kao sto su Robert Mitchum, Tony Curtis i, posebno, Jack Nicholson, koji ima relativno malu ulogu vodje sindikata, ali scene kad "odmerava snage" sa de Nirom su najbolji deo filma, priceless...
Posle toga pogledao sam dva filma koji bi bili dobar double bill, s obzirom na to da su mracni, ali smesni/duhoviti, imaju istog scenaristu, bizarni su i snimljeni 80ih. Dame (tj. Dybuk) i gospodo, predstavljam vam Vampire's Kiss i After Hours. Vampire's Kiss je tour de force mladog (ali podjednako ludog) Nika Kejdza, koji je u ovom blago nadrealnom, komicnom trileru dobio mnogo prostora da bude lud, sto ovde i ima smisla, jer njegov lik tokom filma polako gubi razum (ili ne?). Film sam po sebi nije los, ali Kejdz je izuzetno zabavan, a scene njegovog ludila su mastovito osmisljene, sto podize Vampire's Kiss na sledeci nivo.
Kad vas Nik Kejdz i njegovo ludilo ubace u pravo raspolozenje, vreme je za zaista kvalitetan film. After Hours je film Martina Scorsesea, sa kojim je on malo stao na loptu i ispricao "malu" pricu o coveku koji je zaglavljen u downtown Njujorku i cele noci pokusava da se vrati kuci u neki drugi kvart Njujorka. Noc koja pocinje umereno bizarno postaje sve cudnija, opasnija i intenzivnija... Pocevsi od Skorsezeove (kao i uvek, maestralne) rezije, preko upecatljivih likova i situacija (tu su, na primer, Cheech i Chong, mlada Linda Fiorentino, Rosanna Arquette u glavnoj zenskoj ulozi (nazalost, njena sestra Patricia je bila previse mlada tad)), pa sve do uverljivosti sa kojom su prikazani bizarni likovi, After Hours je odlican u svakom pogledu, sve do kraja, koji je mogao mnogo bolje da zaokruzi pricu (posle sam na Wikipediji citao da su autori stvarno imali poteskoca da smisle kako da zavrse film). U svakom slucaju, kad god mi se gleda nesto "za dusu", tu su Skorseze i njegovi filmovi, mogle bi uskoro da padnu i reprize npr. King of Comedy, Mean Streets, Gangs of New York...
Posle toga pogledao sam dva filma koji bi bili dobar double bill, s obzirom na to da su mracni, ali smesni/duhoviti, imaju istog scenaristu, bizarni su i snimljeni 80ih. Dame (tj. Dybuk) i gospodo, predstavljam vam Vampire's Kiss i After Hours. Vampire's Kiss je tour de force mladog (ali podjednako ludog) Nika Kejdza, koji je u ovom blago nadrealnom, komicnom trileru dobio mnogo prostora da bude lud, sto ovde i ima smisla, jer njegov lik tokom filma polako gubi razum (ili ne?). Film sam po sebi nije los, ali Kejdz je izuzetno zabavan, a scene njegovog ludila su mastovito osmisljene, sto podize Vampire's Kiss na sledeci nivo.
Kad vas Nik Kejdz i njegovo ludilo ubace u pravo raspolozenje, vreme je za zaista kvalitetan film. After Hours je film Martina Scorsesea, sa kojim je on malo stao na loptu i ispricao "malu" pricu o coveku koji je zaglavljen u downtown Njujorku i cele noci pokusava da se vrati kuci u neki drugi kvart Njujorka. Noc koja pocinje umereno bizarno postaje sve cudnija, opasnija i intenzivnija... Pocevsi od Skorsezeove (kao i uvek, maestralne) rezije, preko upecatljivih likova i situacija (tu su, na primer, Cheech i Chong, mlada Linda Fiorentino, Rosanna Arquette u glavnoj zenskoj ulozi (nazalost, njena sestra Patricia je bila previse mlada tad)), pa sve do uverljivosti sa kojom su prikazani bizarni likovi, After Hours je odlican u svakom pogledu, sve do kraja, koji je mogao mnogo bolje da zaokruzi pricu (posle sam na Wikipediji citao da su autori stvarno imali poteskoca da smisle kako da zavrse film). U svakom slucaju, kad god mi se gleda nesto "za dusu", tu su Skorseze i njegovi filmovi, mogle bi uskoro da padnu i reprize npr. King of Comedy, Mean Streets, Gangs of New York...
I ne-horore prave, zar ne?
Bumblebee (2018)
Dao sam sansu zbog transformersa ali ovo je meni previse djetinjasto i neozbiljno. Nije bas ni totalni krs, 6/10.
Dao sam sansu zbog transformersa ali ovo je meni previse djetinjasto i neozbiljno. Nije bas ni totalni krs, 6/10.
Re: I ne-horore prave, zar ne?
Ako je Optimus "kockast" sve mu je oprošteno.
Cold silence has ... a tendency to
atrophy any ... sense of compassion
...between supposed lovers
...between supposed brothers
atrophy any ... sense of compassion
...between supposed lovers
...between supposed brothers
I ne-horore prave, zar ne?
Je li gledao ko First Reformed?
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
I ne-horore prave, zar ne?
meni odličan, Dybuk nešto cjepidlačila
I ne-horore prave, zar ne?
Ja nisam bas najbolje shvatio Udovice, moguce da nisam gledao sa dovoljno koncentracije.
► Show Spoiler
I ne-horore prave, zar ne?
► Show Spoiler
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
Hvala, tako sam i ja otprilike shvatio ali mi je bilo nekako nerealno da mu je sve tako dobro ispalo.
Uglavnom korektan film ali me nije nicim impresionirao. Mozda bi bio bolji da je Bernthal dobio vecu ulogu.
Uglavnom korektan film ali me nije nicim impresionirao. Mozda bi bio bolji da je Bernthal dobio vecu ulogu.
I ne-horore prave, zar ne?
wife-beater? ne volim ga još od uloge u TWD bogme i ona mu je žena povisoka, prvi put vidim glumicu
E, sad, moguće da je matori u stvari hteo da klisne ranije i prosto namiri svoju suprugu (niko mu nije garantovao da će ona izvesti pljačku) al se u međuvremenu predomislio i odlučio da otme plen. Nisam sigurna.
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
Meni je uvijek bio faca mada se ljubav rodila tokom gledanja Punishera.
I ne-horore prave, zar ne?
The Wife Glen Klouz i High Sparrow
Nepretenciozna drama o nobelovcu i njegovoj ženi, koja je zaslužnija za njegov književni uspeh nego što se da pretpostaviti. Lepa drama gde Glen sa lakoćom demonstrira svoje umeće, uživanje gledati. Zamerka: pomalo zbrzana i neefektna završnica.
Nepretenciozna drama o nobelovcu i njegovoj ženi, koja je zaslužnija za njegov književni uspeh nego što se da pretpostaviti. Lepa drama gde Glen sa lakoćom demonstrira svoje umeće, uživanje gledati. Zamerka: pomalo zbrzana i neefektna završnica.
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
Bar Bahar Tri Palestinke dele stan u Tel Avivu, i svaka se nosi sa bremenom tradicionalne kulture na svoj način.
Simpa film, mada ukupno nisam fascinirana. Za mene je najveća vrednost ovog uratka uvid u život i različitosti, čini se, dosta liberalnog i kosmopolitskog grada. U Tel Avivu, izgleda, čovek (tj žena) može da bira šta želi da bude i kako da živi, da nije jedne stvari koja ograničava izbor: balast tradicije, patrijarhalne porodice i konsekventno, očekivanja koje nameću glavnim junakinjama priče. Tu i tamo provejava tenzija izmedju jevreja i arapa, no fokus definitivno nije na tome, već na arapskoj zajednici i njihovim unutrašnjim problemima, sa naglaskom na odnosu prema ženi.
Simpa film, mada ukupno nisam fascinirana. Za mene je najveća vrednost ovog uratka uvid u život i različitosti, čini se, dosta liberalnog i kosmopolitskog grada. U Tel Avivu, izgleda, čovek (tj žena) može da bira šta želi da bude i kako da živi, da nije jedne stvari koja ograničava izbor: balast tradicije, patrijarhalne porodice i konsekventno, očekivanja koje nameću glavnim junakinjama priče. Tu i tamo provejava tenzija izmedju jevreja i arapa, no fokus definitivno nije na tome, već na arapskoj zajednici i njihovim unutrašnjim problemima, sa naglaskom na odnosu prema ženi.
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
Odavno me neki film nije razočarao kao Out of the Furnace
nije toliko loš ali je izuzetna šteta što je ovakva all star glumačka ekipa potrošena na dosta manjkav film iako su oni i mimo toga bili odlični u svojim ulogama (Kejsi Afleka ne računam, on može da glumi samo tunjave likove kao u Mančesteru onom, nikako čvrste momke)
istu problem ovaj Kuper ima i u Hostiles, tačno se vidi da je napipao dobru priču u pozadini ali ima problem da to sabije u kvalitetan finalni proizvod
što se tiče pominjanog Gaspara Noea, gledao sam Irreversible prije nekoliko godina, onaj Love ugasio prije polovine i tu smo se nas dvojica pozdravili za vjek i vjekov
nije toliko loš ali je izuzetna šteta što je ovakva all star glumačka ekipa potrošena na dosta manjkav film iako su oni i mimo toga bili odlični u svojim ulogama (Kejsi Afleka ne računam, on može da glumi samo tunjave likove kao u Mančesteru onom, nikako čvrste momke)
istu problem ovaj Kuper ima i u Hostiles, tačno se vidi da je napipao dobru priču u pozadini ali ima problem da to sabije u kvalitetan finalni proizvod
što se tiče pominjanog Gaspara Noea, gledao sam Irreversible prije nekoliko godina, onaj Love ugasio prije polovine i tu smo se nas dvojica pozdravili za vjek i vjekov