I ne-horore prave, zar ne?
Moderator: Al'Eksandar
I ne-horore prave, zar ne?
Jedini Sonov film koji nisam mogao da odgledam do kraja je Tokyo Tribe, pošto hip-hop mogu da podnesem u jako malim količinama, a tamo ga je bilo u izobilju.
I ne-horore prave, zar ne?
Tako je mene gotovo izludeo onaj tehno-rejv u Der Nachtmahr
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
I live in the weak and the wounded, Doc
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Meni je to dobar film, sad kad razmisljam o njemu i kad su se malo slegli utisci, deluje mi za klasu bolje nego dok sam ga gledao. Ima zanimljivih, zabavnih scena/likova/detalja... A smisao je prilicno prezvakan: "Kriminal je los". Glavni lik ni ne shvata da je zapravo antiheroj i da u stvari odmaze bratu...
I ne-horore prave, zar ne?
Meni se čini da je glavni lik inteligentan (bar u odnosu na brata) ali ne shvata ništa, niti ima neki smisao.
od frenetične trke i opšteg zbuna meni je ubedljivo najjači detalj da u Americi (danas, sutra, ili juče) neko pušta 2 potpuna stranca u kuću da prespavaju, ode da spava popivše tablete za spavanje i ostavi maloletnu unuku na izvolte strancima dok ona, baba, čvrsto buji paji.
film bez neke strukture, samo bezglava i potpuno jalova jurnjava od policije.
i šta će, molim te, crnkinjama plava farba za kosu, kad se nijedna ne farba??? da nije za đeda?
da ne pričam kako tehnički iz crne ne možeš da izvučeš onakvu blajhanu iz prve, čak ni uz pomoć blanša, a ne obične farbe
tako, film bi 'teo da pošalje neke poruke ali je sasvim bezidejan i prazan. možda je to i bila poenta, ne znam.
od frenetične trke i opšteg zbuna meni je ubedljivo najjači detalj da u Americi (danas, sutra, ili juče) neko pušta 2 potpuna stranca u kuću da prespavaju, ode da spava popivše tablete za spavanje i ostavi maloletnu unuku na izvolte strancima dok ona, baba, čvrsto buji paji.
film bez neke strukture, samo bezglava i potpuno jalova jurnjava od policije.
i šta će, molim te, crnkinjama plava farba za kosu, kad se nijedna ne farba??? da nije za đeda?
da ne pričam kako tehnički iz crne ne možeš da izvučeš onakvu blajhanu iz prve, čak ni uz pomoć blanša, a ne obične farbe
tako, film bi 'teo da pošalje neke poruke ali je sasvim bezidejan i prazan. možda je to i bila poenta, ne znam.
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Jel Antiporno procurio?
I ne-horore prave, zar ne?
Jeste, nema ga na piratu ali evo vidim na rarbg 3 giga komad.
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Će vidim, mada prvo da završim walking dead, još finale 6. i s7!
I ne-horore prave, zar ne?
Ima i (duplo) manji fajl na nekom levom torent sajtu, ali i manje sidera - doduše negde proporcionalno. ja skidam, ne znam kad ću pogledati.
I live in the weak and the wounded, Doc
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Ja nisam stekao utisak da hoce da posalje neke posebne poruke, izuzev onog "kriminal je los". Neka osnovna namera autora je bila da prikazu paklenih 48 sati (ili koliko vec) u zivotu jednog ulicnog kriminalca, i tu ovakva struktura (free-form) dobro funkcionise, plus tome doprinose pokreti kamere, kadriranje, izgled filma itd, plus, i najbitnije, svi likovi su sjebani, tako da je meni ovo bio prilicno "opresivan" film (mozda mi se i zato vise svidja sad nego kad sam ga gledao), sto sve zajedno podvlaci da je kriminal los. Glavni lik to, izgleda, ne shvata, sto mu i dodje glave, a malo mu fali da unisti i neduznog brata...Dybuk wrote: ↑Meni se čini da je glavni lik inteligentan (bar u odnosu na brata) ali ne shvata ništa, niti ima neki smisao.
od frenetične trke i opšteg zbuna meni je ubedljivo najjači detalj da u Americi (danas, sutra, ili juče) neko pušta 2 potpuna stranca u kuću da prespavaju, ode da spava popivše tablete za spavanje i ostavi maloletnu unuku na izvolte strancima dok ona, baba, čvrsto buji paji.
film bez neke strukture, samo bezglava i potpuno jalova jurnjava od policije.
i šta će, molim te, crnkinjama plava farba za kosu, kad se nijedna ne farba??? da nije za đeda?
da ne pričam kako tehnički iz crne ne možeš da izvučeš onakvu blajhanu iz prve, čak ni uz pomoć blanša, a ne obične farbe
tako, film bi 'teo da pošalje neke poruke ali je sasvim bezidejan i prazan. možda je to i bila poenta, ne znam.
Ove sitnice meni nisu zasmetale (rekla je crnkinja da ni one ne znaju kakva je to farba, tako da ko zna kako se to tu naslo, ali nebitno ), u nekim situacijama mi je bilo malo neuverljivo kako glavni lik uspeva da izmanipulise ljude (kako sazna u kojoj mu se sobi brat nalazi u bolnici), ali i to mi je u krajnjoj liniji nebitno, jer me je film kupio i onim o cemu sam pisao u prethodnom pasusu, i upecatljivim likovima i situacijama. Posebno je dobro sto je glavni lik inteligentan, neustrasiv i potpuno resen da spasi brata , tako da je zabavan za pracenje.
I ne-horore prave, zar ne?
Уз оно срећан почетак, ево и првог поста, као што је ред.
После солидног Франца Озон је снимио и L'amant double (2017) и пропо начисто.
http://www.imdb.com/title/tt6367558/
Мислим, некоме ће се допасти артифицијелна префињеност и шта ти ја знам, али мени све остаде плитко и некако "много хтео, много започео...".
Читава прича о вези жене и близан(а)ца је како капирам испричана да буде идентитетска главоломка, али да дође дотле да психијатар жртвује свој анални интегритет да би пацијенткиња и вољена нашла свој вагинални персоналитет, а на крају све сведе на пуки биолошки каузалитет (ово чисто стиха ради ), за моје паре је превише.
Једино утешно је да ће му следећи филм морати да буде чистокрвни хорор, ако нас опет нечим не превари.
После солидног Франца Озон је снимио и L'amant double (2017) и пропо начисто.
http://www.imdb.com/title/tt6367558/
Мислим, некоме ће се допасти артифицијелна префињеност и шта ти ја знам, али мени све остаде плитко и некако "много хтео, много започео...".
Читава прича о вези жене и близан(а)ца је како капирам испричана да буде идентитетска главоломка, али да дође дотле да психијатар жртвује свој анални интегритет да би пацијенткиња и вољена нашла свој вагинални персоналитет, а на крају све сведе на пуки биолошки каузалитет (ово чисто стиха ради ), за моје паре је превише.
Једино утешно је да ће му следећи филм морати да буде чистокрвни хорор, ако нас опет нечим не превари.
I never saw a wild thing sorry for itself. A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.
I ne-horore prave, zar ne?
hvala, dobrodošao!
ha, ja mu karijeru nisam ispratila, ali od onog što sam gledala najbliže je prišao hororu sa Regarde la Mer (1997)
ponadah se da imaš neku dojavu, te odoh na njegovu Imdb stranicu, nema najava za buduće projekte. isto sam se iznenadila koliko je čovek zapravo mlad, a tako puno uradio.
I live in the weak and the wounded, Doc
I ne-horore prave, zar ne?
И овде има неких назнака хорора, а може да се негде пореди са Кроненберговим Dead Ringers, па ми такав развој некако боде очи, али ништа осим наде и предосећаја.
I never saw a wild thing sorry for itself. A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.
I ne-horore prave, zar ne?
Szenvedély aka Passion (1998)
http://www.imdb.com/title/tt0141874/?ref_=fn_al_tt_2
Мађарска верзија романа Поштар увек звони двапут у режији Ђерђа Фехера.
Врло спор филм, у првом делу и нападно досадан и не бави се правничким заврзламама као америчке верзије. Ко је гледао неку од њих или читао књигу биће му лакше, ко није нека се не брине много јер то овде и није најважније. Акценат је на свеопштој запрљаности, од блатњавих дворишта и путева до покварених људи и поступака, толикој да и свештеникове речи опроста на крају филма делују лажно и лицемерно.
И овде има сцена на столу, није ни лоша, али најупечатљивији је астал који шкрипи. Музике готово да нема, дуги кадрови, киша и поменуто блато. У две речи чемер и црнило. Да се покојни Жика Павловић подухватио екранизације Кејновог романа, верујем да би била веома слична овој. Чак и овај Ђоко Росић који игра мужа физички подсећа на Павловића.
I never saw a wild thing sorry for itself. A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.
I ne-horore prave, zar ne?
Ne bih smestila Mr Brooks-a međ orore, ovo je jedan mlak triler sa poznatom ekipom glumaca. Kevin Kostner i Vilijam Hart, praktično dr Jeckyll/mr Hyde modernog doba. Priča o podeljenoj ličnosti - čoveku koji je istovremeno uspešan biznismen i serijski ubica.
Deluje ok na papiru, ali film je nepotrebno rasplinut, gde je uloga/paralelna priča Demi Mur kao detektivke na tragu serijskog ubice meni sasvim nepotrebna i rutinski otaljana. Generalno, niko od glumaca ne deluje previše inspirisano, pa film zaista ispada osrednji a hteo je da bude kompleksan i napet.
Kostner je zapravo odigrao ulogu u jednom pravom hororu, kojeg ovim putem preporučujem: The New Daughter (2009)
Deluje ok na papiru, ali film je nepotrebno rasplinut, gde je uloga/paralelna priča Demi Mur kao detektivke na tragu serijskog ubice meni sasvim nepotrebna i rutinski otaljana. Generalno, niko od glumaca ne deluje previše inspirisano, pa film zaista ispada osrednji a hteo je da bude kompleksan i napet.
Kostner je zapravo odigrao ulogu u jednom pravom hororu, kojeg ovim putem preporučujem: The New Daughter (2009)
I live in the weak and the wounded, Doc
- son of man
- Posts: 94
- Joined: Sat Sep 16, 2017 12:08 pm
I ne-horore prave, zar ne?
U lovu sam na filmove na fazon Leta iznad kukavičjeg gnezda, znači da se dešavaju u psiho-ustanovama a da nisu horori.
Našao sam sledeće filmove a vi dopišite ako znate za neki dobar:
Birdy (1984)
Crazy People (1990)
Family Life (1971)
Ordinary people (1980)
The Ninth Configuration (1980)
The road to Wellville
P.S. Shock Coridor sam gledo.
Našao sam sledeće filmove a vi dopišite ako znate za neki dobar:
Birdy (1984)
Crazy People (1990)
Family Life (1971)
Ordinary people (1980)
The Ninth Configuration (1980)
The road to Wellville
P.S. Shock Coridor sam gledo.
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Gledao sam dva vrlo dobra, zestoka krimica ovih dana.
Detroit je novi film Kathryn Bigelow. Film obradjuje dogadjaje u Detroitu tokom nekoliko dana 60ih, kad su ulice Detroita bile ratna zona usled pobune crnaca, koji su se pobunili protiv rasizma. Film ima cudnu strukturu, pocinje sa (mozda predugim) uvodom koji nas upoznaje sa okolnostima, onda sledi kljucni, najduzi deo filma, dogadjaj u hotelu Algiers, i onda se film zavrsava nekom vrstom malo duzeg epiloga. Film je sve vreme intenzivan i snimljen je sirovo, dokumentaristicki, ali se ipak vidi da je u reziju ulozeno mnogo truda (rezija je odlicna). Vrhunac napetosti je tokom ovog kljucnog dela filma, i tih sat i po (ili nesto manje) su odlicni. Utisak se srozava tokom poslednjeg dela filma, koji je zagadjen izvesnom kolicinom patetike. Jos jedna stvar koja mi je zasmetala je sto imam utisak da film pokusava jeftino da izazove emocije (da ne obrazlazem sad, jer spoileri). Nekako je sve crno-belo, iako je film zasnovan na istinitim dogadjajima ("zasnovan" je kljucna rec). S druge strane, glumci su odlicni i ovde ima nekoliko stvarno upecatljivih uloga.
Message from the King je mnogo vise pulpy film, iako se i on, kao, bavi nekim socijalnim temama (ovaj deo filma mi se nije nesto dopao). Srecom, najveci deo filma Chadwick Boseman (the King) dominira nad ubicama svoje sestre, i vrlo je dobar kao tihi, namunjeni osvetnik. Film pociva na nizu starih-dobrih klisea, koji su ovde dati u vise namunjenom izdanju. Sva ta namunjenost je poduprta odlicnom, zestokom, atmosfericnom rezijom, koja ovaj, sustinski pomalo generican film, uzdize na visi nivo i cini ga poslasticom za ljubitelje krimica (kako noira, tako i onih drugih) i namunjenosti.
Detroit je novi film Kathryn Bigelow. Film obradjuje dogadjaje u Detroitu tokom nekoliko dana 60ih, kad su ulice Detroita bile ratna zona usled pobune crnaca, koji su se pobunili protiv rasizma. Film ima cudnu strukturu, pocinje sa (mozda predugim) uvodom koji nas upoznaje sa okolnostima, onda sledi kljucni, najduzi deo filma, dogadjaj u hotelu Algiers, i onda se film zavrsava nekom vrstom malo duzeg epiloga. Film je sve vreme intenzivan i snimljen je sirovo, dokumentaristicki, ali se ipak vidi da je u reziju ulozeno mnogo truda (rezija je odlicna). Vrhunac napetosti je tokom ovog kljucnog dela filma, i tih sat i po (ili nesto manje) su odlicni. Utisak se srozava tokom poslednjeg dela filma, koji je zagadjen izvesnom kolicinom patetike. Jos jedna stvar koja mi je zasmetala je sto imam utisak da film pokusava jeftino da izazove emocije (da ne obrazlazem sad, jer spoileri). Nekako je sve crno-belo, iako je film zasnovan na istinitim dogadjajima ("zasnovan" je kljucna rec). S druge strane, glumci su odlicni i ovde ima nekoliko stvarno upecatljivih uloga.
Message from the King je mnogo vise pulpy film, iako se i on, kao, bavi nekim socijalnim temama (ovaj deo filma mi se nije nesto dopao). Srecom, najveci deo filma Chadwick Boseman (the King) dominira nad ubicama svoje sestre, i vrlo je dobar kao tihi, namunjeni osvetnik. Film pociva na nizu starih-dobrih klisea, koji su ovde dati u vise namunjenom izdanju. Sva ta namunjenost je poduprta odlicnom, zestokom, atmosfericnom rezijom, koja ovaj, sustinski pomalo generican film, uzdize na visi nivo i cini ga poslasticom za ljubitelje krimica (kako noira, tako i onih drugih) i namunjenosti.
I ne-horore prave, zar ne?
Sweet Virginia (2017)
http://www.imdb.com/title/tt2582498/
Нео ноар који може да прође на ову несташицу, макар за једнократну употребу. Класика, учмали градић, плаћени убица, сукоб и на крају све се враћа, све се плаћа. Да је мало више, оно, намуњен, можда би добацио до раних радова Џона Дала на које помало подсећа. Али може да се погледа, ко баш нема паметнија посла.
http://www.imdb.com/title/tt2582498/
Нео ноар који може да прође на ову несташицу, макар за једнократну употребу. Класика, учмали градић, плаћени убица, сукоб и на крају све се враћа, све се плаћа. Да је мало више, оно, намуњен, можда би добацио до раних радова Џона Дала на које помало подсећа. Али може да се погледа, ко баш нема паметнија посла.
I never saw a wild thing sorry for itself. A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
I ne-horore prave, zar ne?
Ninth configuration nije dobar!
Jest čudan al nešto mu ne štima
Računa li se Devet majmuna u te filmove u psiho ustanovama?
Awakenings sa de Nirom, jel i to bješe, nesam siguran
Tu je više neko posebno mentalno stanje, ne ono crazy uobičajeno, već neki autizam, ali pamtim kao dobar film
Jest čudan al nešto mu ne štima
Računa li se Devet majmuna u te filmove u psiho ustanovama?
Awakenings sa de Nirom, jel i to bješe, nesam siguran
Tu je više neko posebno mentalno stanje, ne ono crazy uobičajeno, već neki autizam, ali pamtim kao dobar film