Best 2017
Moderator: Al'Eksandar
Best 2017
Još 20 (od ~100) filmova koje sam želeo da odgledam do kraja 2017, ali nije bilo prilike.
Cinematic Wishlist
Cinematic Wishlist
Best 2017
Evo neka lista B92, "10 najboljih filmova u 2017. godini"
https://www.b92.net/kultura/vesti.php?n ... id=1342197
https://www.b92.net/kultura/vesti.php?n ... id=1342197
I live in the weak and the wounded, Doc
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
Best 2017
Ovako nekako:
1. Bright
2. Brawl in Cell Block 99
3. Baby Driver
-----
4. The Killing of a Sacred Deer
5. Message from the King
6. Thor: Ragnarok
7. Spider-Man: Homecoming
8. Detroit
9. The Love Witch
-----
10. Blade Runner 2049
11. Valerian
12. Split
13. Kingsman 2
14. I Don't Feel at Home in This World Anymore
15. Get Out
16. King Arthur
17. Good Time
18. Dunkirk
-----
19. Wind River
20. Crooked House
21. Logan Lucky
22. Silence
23. Justice League
24. La La Land
Imam da pogledam jos nekoliko filmova, ali to je manje-vise to. Filmove koji se nisu davali kod nas ili sam ih propustio, a jos nema torenta, racunam za sledecu godinu (Three Billboards, The Shape of Water, Hostiles, I Love You Daddy...) Inace, ovo je lista najboljih ovogodisnjih filmova, gledao sam jos mnogo solidnih i 10ak meh/losih filmova...
Srecna nova godina
1. Bright
2. Brawl in Cell Block 99
3. Baby Driver
-----
4. The Killing of a Sacred Deer
5. Message from the King
6. Thor: Ragnarok
7. Spider-Man: Homecoming
8. Detroit
9. The Love Witch
-----
10. Blade Runner 2049
11. Valerian
12. Split
13. Kingsman 2
14. I Don't Feel at Home in This World Anymore
15. Get Out
16. King Arthur
17. Good Time
18. Dunkirk
-----
19. Wind River
20. Crooked House
21. Logan Lucky
22. Silence
23. Justice League
24. La La Land
Imam da pogledam jos nekoliko filmova, ali to je manje-vise to. Filmove koji se nisu davali kod nas ili sam ih propustio, a jos nema torenta, racunam za sledecu godinu (Three Billboards, The Shape of Water, Hostiles, I Love You Daddy...) Inace, ovo je lista najboljih ovogodisnjih filmova, gledao sam jos mnogo solidnih i 10ak meh/losih filmova...
Srecna nova godina
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
Best 2017
Ispade nisam gledo komplet top3
Nači Runner ne vrijedi gledati...
Nači Runner ne vrijedi gledati...
Best 2017
Pomešo si horor i nehoror filmove Alek
ni ja nisam mnogo toga gledala, ovaj Wind River i Brawl su mi dobri. BR zavisi koga pitaš, recimo dosta ljudi ga hvali van ovih naših foruma, kao i Mother! (khm, khm)
ni ja nisam mnogo toga gledala, ovaj Wind River i Brawl su mi dobri. BR zavisi koga pitaš, recimo dosta ljudi ga hvali van ovih naših foruma, kao i Mother! (khm, khm)
I live in the weak and the wounded, Doc
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
Best 2017
Pa kad nema podforum za sveobuhvatne top liste Da pravim listu samo za horororicne filmove, dodao bih i Life, Alien: Covenant, Personal Shopper, Better Watch Out, The Babysitter, Happy Death Day, Mother!, Raw, It, A Dark Song, Another Evil, Gerald's Game, 1922 i It Comes At Night, ali meni su to samo solidni filmovi...
Blade Runner vredi gledati, sto da ne, meni najbolji Vilneov film na engleskom (ove druge nisam gledao).
Blade Runner vredi gledati, sto da ne, meni najbolji Vilneov film na engleskom (ove druge nisam gledao).
Best 2017
može to da se reši, ako ste zainteresovani.Al'Eksandar wrote: ↑Pa kad nema podforum za sveobuhvatne top liste
ja sam razdvojila horor i ostale žanrove, ali podforum za liste može da se otvori.
I live in the weak and the wounded, Doc
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
Best 2017
Sto se mene tice ok je i ovako, horor podforum za horor liste, ovaj za sveobuhvatne
Best 2017
Prenosim sa drugog foruma, vezano za Tri bilborda
pogledah i ja sinoć, blago sam razočaran
biće na mojoj listi najboljih iz ove godine ali sam očekivao da bude na samom vrhu
ovako će se tom titulom okititi Wind river, svi su izgledi
Rokvel car, i dobri, stari Vudi je odličan
McDonagh nastavlja da njeguje taj prepoznatljivi stil dobrano pod uticajem Koen burazera, ovdje je i glavnu ulogu dao njihovoj voljenoj glumici
ipak mu fenomenalni U Brižu ostaje kruna karijere mada mlad je on, ima vremena za još dosta pokušaja
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
Best 2017
Eo sklepah neku listu za 2017.
1. Godspeed
2. Message from the King
3. Frantz
4. Paterson
5. Que Dios nos perdone
6. Suntan
7. Lucky
8. Okja
9. Kong Skull Island
10. Realive
1. Godspeed
2. Message from the King
3. Frantz
4. Paterson
5. Que Dios nos perdone
6. Suntan
7. Lucky
8. Okja
9. Kong Skull Island
10. Realive
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
Best 2017
Paterson je mnogo dobar, bio bi u vrhu moje liste (br. 3 verovatno), al nekako sam ga dozivljavao kao film iz 2016. (sad gledam, 28.12.2016. je bio datum izlaska).
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
Best 2017
Ja to računam šta sam gledao u 2017. pa može lako i film iz 2014. da upadne.
U suštini, računam izlazak na torente.
U suštini, računam izlazak na torente.
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
Best 2017
izgleda taj oskar više i ne treba pratiti. Kan još i nekako. Više ni ne nagrađuju dobar film nego politički pogodan
Re: Best 2017
Sad sam video ovu tvoju listu Bato, jel taj Kong stvarno valja? Ja ga skinuo i obrisao.
Sent from my Le X626 using Tapatalk
Sent from my Le X626 using Tapatalk
Cold silence has ... a tendency to
atrophy any ... sense of compassion
...between supposed lovers
...between supposed brothers
atrophy any ... sense of compassion
...between supposed lovers
...between supposed brothers