Horortobar
Moderator: Dybuk
Horortobar
10) The Visitor (2022) Ne loše, opet neko sektašenje.
I live in the weak and the wounded, Doc
Re: Horortobar
Ali ocena 4.0 na imdb?
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Cold silence has ... a tendency to
atrophy any ... sense of compassion
...between supposed lovers
...between supposed brothers
atrophy any ... sense of compassion
...between supposed lovers
...between supposed brothers
Re: Horortobar
Malo je to, preskačem.
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Sent from my SM-A715F using Tapatalk
Cold silence has ... a tendency to
atrophy any ... sense of compassion
...between supposed lovers
...between supposed brothers
atrophy any ... sense of compassion
...between supposed lovers
...between supposed brothers
Horortobar
Imaš i pravo, ja sad malo idem na kvantitet ali ruku na srce, može da se pogleda.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
Konačno dobar njemački horor
11) Old People (2022) Osveta staraca, ipak sa nekim razlogom i rezonom za razliku od dečijeg pandana u filmovima kao što su Who Can Kill a Child ili The Children.
Neke scene su vrlo nasilne, malo pada tempo pred finale ali film je jednako tugaljiv i maliciozan. Glavni negativac/matorac zajeban, iskreno više od ostarelog Majkl Majersa. Dala bih mu jednu tanku 7/10 za sad jedan od boljih koje sam pogledala tokom oktobra.
11) Old People (2022) Osveta staraca, ipak sa nekim razlogom i rezonom za razliku od dečijeg pandana u filmovima kao što su Who Can Kill a Child ili The Children.
Neke scene su vrlo nasilne, malo pada tempo pred finale ali film je jednako tugaljiv i maliciozan. Glavni negativac/matorac zajeban, iskreno više od ostarelog Majkl Majersa. Dala bih mu jednu tanku 7/10 za sad jedan od boljih koje sam pogledala tokom oktobra.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
12) The Accursed (2022) Džaba Mene Suvari i Meg Foster, ovo je krcato opštim mestima i lošom glumom
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
13) Piggy (Cerdita, 2022) je baš dobro konstruisan i solidno odglumljen film, samo što nije baš horor.
Više eksploatacija/krimi/ljubavni/rivendž
Svaka čast mladoj glumici u naslovnoj ulozi, dobro je iznela rolu koja zahteva ranjivost i obnaženost nestandardnog tela ali i ekspresivnost lica (lepo lice) jer nema puno teksta.
Više eksploatacija/krimi/ljubavni/rivendž
Svaka čast mladoj glumici u naslovnoj ulozi, dobro je iznela rolu koja zahteva ranjivost i obnaženost nestandardnog tela ali i ekspresivnost lica (lepo lice) jer nema puno teksta.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
14) Coming Home in the Dark (2021) Film koji je verovatno objektivno bolji od mog utiska o njemu. Možda je moj tajming bio loš, kasno pogledan film koji je pričljiv i razvučen, pa mi ni šokantan obrt nije posebno šokantan jer je nekako udavljen pričom i ne sasvim dobro tempiran - imo.
Ipak, film je, očekivano za NZ/Aus žanrovske uratke sirov i povremeno brutalan.
Ipak, film je, očekivano za NZ/Aus žanrovske uratke sirov i povremeno brutalan.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
15) Halloween Ends (2022) nikad nisam bila vezana za franšizu, ove poslednje filmove gledam tek onako.
I ovaj je poslužio svrsi, ni manje ni više. Kraj i finalni okršaj je dobar. Ostatak? Eh, može da se pogleda iako je scenario uglavnom sprdnja.
I ovaj je poslužio svrsi, ni manje ni više. Kraj i finalni okršaj je dobar. Ostatak? Eh, može da se pogleda iako je scenario uglavnom sprdnja.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
16) Old Man (2022) Prilično dosadno, mnogo priče ništa akcije, tek na kraju. A to je li horor ili ne - bolje da ne komentarišem. Pogledala sam do kraja, teško zarađena kora leba.
17) Hostel III (2011) Je odveo zločestu i nebezbednu Istočnu Evropu u Las Vegas. Najgori od 3 filma.
17) Hostel III (2011) Je odveo zločestu i nebezbednu Istočnu Evropu u Las Vegas. Najgori od 3 filma.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
18) My Best Friend's Exorcism (2022) volim kad me film iznenadi, ovo je jedno vrlo zabavno i lepo snimljeno parče nostalgije 80tih. Naravno, od ST i sl se ne možemo odbraniti od ove estetike, ali filmić je skroz fino odrađen.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
Sa naredna 2 filma čisto da ispunim kvotu, mada sam se nadala boljem od Maike Monroe, dakle dve prelazne ocene
19) Pussycake (2022) "Struggling girl band", bla bla. Zombiji! Trešić.
20) Significant Other (2022) Kosmički horor li je, vanzemaljci li su, bodi snečeri li su. Dosadno, Honeymoon (2014) je ovo uradio mnogo bolje.
19) Pussycake (2022) "Struggling girl band", bla bla. Zombiji! Trešić.
20) Significant Other (2022) Kosmički horor li je, vanzemaljci li su, bodi snečeri li su. Dosadno, Honeymoon (2014) je ovo uradio mnogo bolje.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
21) V/H/S 99 (2022) kao što samo ime kaže, faund futidž iz VHS franšize smešten u '99.
Očajan kvalitet snimka, u tom smislu su valjda uspeli da naprave taj autentični filing tehnologije s kraja prošlog veka.
Ima u gotovo svakom od segmenata ponešto dobro i loše, najbolje je to što nesumnjivo đubretarski likovi dobijaju ono što su zaslužili svojim ponašanjem. Mada, zaista, može se i kvalitetnije provesti sat i 50.
Očajan kvalitet snimka, u tom smislu su valjda uspeli da naprave taj autentični filing tehnologije s kraja prošlog veka.
Ima u gotovo svakom od segmenata ponešto dobro i loše, najbolje je to što nesumnjivo đubretarski likovi dobijaju ono što su zaslužili svojim ponašanjem. Mada, zaista, može se i kvalitetnije provesti sat i 50.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
22) Matriarch (2022) Ajde, jeste da je nižebudžetni i pomalo arti (na konto budžeta, ne verujem da je potpuno svesno građen u tom stilu), ali ima tu nekakvih stvarčica koje su polu-interesantne. Ipak vrlo prosečno.
23) Grimcutty (2022) internet mim ili creepypasta koja oživljava i teroriše tinejdžere. Uglavnom nezanimljivo.
23) Grimcutty (2022) internet mim ili creepypasta koja oživljava i teroriše tinejdžere. Uglavnom nezanimljivo.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
24) Pearl (2022) Možda je nefer reći da je hajp naudio ovom filmu, film je eye candy i Mia je odlična, ali mislim da je dosta konvencionalniji od X. Dobar, ali X je bolji.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
25) Short Night of Glass Dolls (1971) Malo sam se umorila od najnovijih filmova, pa odlučih da repriziram ovaj manje poznat i atipičan giallo. Za razliku od Arđenta ili Fulcija, Aldo Lado ne mari za krv, noževe, crne kožne rukavice i gore, umesto toga glavni junak filma je stavljen u užasan i prolongirano mučniji položaj.
26) Maniac (2012) rimejk filma iz 1980, još jedna repriza. Redak primer filma u kome uopšte nisam uživala - čak manje nego prvi put, ali koji zaslužuje respekt jer je vrlo kvalitetno urađen sa 2 ključne razlike u odnosu na original: snimljen je kroz POV manijaka i Vudov manijak je fizički potpuna suprotnost robustnom Spineliju iz originala. Osim toga, povremeni odrazi Vudovog lika u ogledalima su fantastično rešenje i skalpiranje ženskih žrtava je neugodno eksplicitno, bez bežanja u off.
26) Maniac (2012) rimejk filma iz 1980, još jedna repriza. Redak primer filma u kome uopšte nisam uživala - čak manje nego prvi put, ali koji zaslužuje respekt jer je vrlo kvalitetno urađen sa 2 ključne razlike u odnosu na original: snimljen je kroz POV manijaka i Vudov manijak je fizički potpuna suprotnost robustnom Spineliju iz originala. Osim toga, povremeni odrazi Vudovog lika u ogledalima su fantastično rešenje i skalpiranje ženskih žrtava je neugodno eksplicitno, bez bežanja u off.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
Short Night of Glass Dolls (1971)
2/10 ne da se ne sjećam nego sam se iznenadio da sam to gledao
2/10 ne da se ne sjećam nego sam se iznenadio da sam to gledao