Horortobar
Moderator: Dybuk
Horortobar
6.5/10 nije neka gluma i malo je spor ali zato morbidan.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
27) Plague of the Zombies (1966) Hamer produkcija pa samim tim klasa, bez obzira na jeftin naslov filma. Da je snimljen danas, boba ne bi valjao, ovako su se ljudi potrudili da lepo snime i ispričaju priču.
28) Barbarian (2022) neverovatno glupi ili naivni likovi, (ne u podrum, alooo!) Džastin Long* je baš kreten u filmu, mada je bio loš lik i u prethodnom filmu sa vampiricama od pre neki mesec.
Konačno malo napetosti, iznenađenja, ne bi mi smetalo ni da je trajao koji minut duže (zamislite!?), čisto da se malo objasni tj bolje vidi pozadina negativ(a)ca u filmu. Zadovoljna.
*
28) Barbarian (2022) neverovatno glupi ili naivni likovi, (ne u podrum, alooo!) Džastin Long* je baš kreten u filmu, mada je bio loš lik i u prethodnom filmu sa vampiricama od pre neki mesec.
Konačno malo napetosti, iznenađenja, ne bi mi smetalo ni da je trajao koji minut duže (zamislite!?), čisto da se malo objasni tj bolje vidi pozadina negativ(a)ca u filmu. Zadovoljna.
*
► Show Spoiler
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
A meni je film malo izgubio na magiji kada su krenula objašnjenja, ali svejedno, dovoljno napetosti, iznenađenja i vešte upotrebe horor tropa za 7+/10.Dybuk wrote: ↑28) Barbarian (2022) neverovatno glupi ili naivni likovi, (ne u podrum, alooo!) Džastin Long* je baš kreten u filmu, mada je bio loš lik i u prethodnom filmu sa vampiricama od pre neki mesec.
Konačno malo napetosti, iznenađenja, ne bi mi smetalo ni da je trajao koji minut duže (zamislite!?), čisto da se malo objasni tj bolje vidi pozadina negativ(a)ca u filmu. Zadovoljna.
Horortobar
29) Hounded (aka Hunted 2022)
Britanska verzija The Hunt, nije ideološka nego klasna podela i bitka između arostokratije i provalnika (radničke klase).
Bilo je ovakvih filmova u ovom ili onom obliku i ranije, Hounded je fino snimljen i glumci - uključujući i omladinu - pošteno uradili posao. Neke sam i zgotivila. Jbg. It's rigged.
Britanska verzija The Hunt, nije ideološka nego klasna podela i bitka između arostokratije i provalnika (radničke klase).
Bilo je ovakvih filmova u ovom ili onom obliku i ranije, Hounded je fino snimljen i glumci - uključujući i omladinu - pošteno uradili posao. Neke sam i zgotivila. Jbg. It's rigged.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
I ja mislim, my dear Sector
30) Hellhole (2022) bih ipak dala 6/10, možda sam bila malo nefokusirana. Stil i nekoliko kadrova za svaku pohvalu.
30) Hellhole (2022) bih ipak dala 6/10, možda sam bila malo nefokusirana. Stil i nekoliko kadrova za svaku pohvalu.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
31) Terrifier 2 (2022) Dosta je ovoga 6/10 zbog zadnjih pola sata.
Nema šanse da pogledam sledeći film.
Nema šanse da pogledam sledeći film.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
32) Four Flies on Grey Velvet (1971) nije među Arđentovim najboljim filmovima. Gluma i glumci pa i veći deo filma su dosta tanki, međutim kao i obično snaga je u misteriji i "pogađanju" ko je ubica. Kako se misterija odmotava i razrešava film postaje bolji, pa je na kraju utisak ipak povoljan.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
33) Hands of the Ripper (1971) sasvim slučajno opet film iz '71. Koliko sam se trudila da ga nadjem ne mogu reći da je opravdao očekivanja. Malo nespretna mešavina kvazi-psihoterapije, spiritualizma i posednuća, ubistva su definitivno hajlajt, i sama završnica filma.
34) The Leech (2022) Sranje, jedino je kraj solidan. Note to self: izbegavati dvojac Gardner i Skipper, mada su bili dobri u The Battery.
Pa, bar je kratak.
34) The Leech (2022) Sranje, jedino je kraj solidan. Note to self: izbegavati dvojac Gardner i Skipper, mada su bili dobri u The Battery.
Pa, bar je kratak.
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
35) Werewolf By Night (2022) mešavina stripovskog filma i starih monster filmova. Ipak više komičan i blesav nego strašan a i traje ispod 50 min. Ok, bleh, meh.
36) Z (2019) Ne "rusko" nego američko Z. Dosta mi je zajeban film bio prvi put bez obzira na prosečan kvalitet. Sad, repriza? Eh. Kad bi se sve u životu ovako lako prevazilazilo
Mislim da je to sve, deco. Hvala na čitanju!
36) Z (2019) Ne "rusko" nego američko Z. Dosta mi je zajeban film bio prvi put bez obzira na prosečan kvalitet. Sad, repriza? Eh. Kad bi se sve u životu ovako lako prevazilazilo
Mislim da je to sve, deco. Hvala na čitanju!
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
Imao i ja relativno uspešan horortobar, pola liste zauzimaju horori.
https://ngbooart.blogspot.com/2022/11/b ... -2k22.html
A zanimljivo je to što je i jedno od najvećih razočaranja oktobra takođe horor, i to klasični (i prekomerno raspričani) Mark of the Vampire (Tod Browning, 1935), koji više deluje kao neka sprdačina sa žanrom.
https://ngbooart.blogspot.com/2022/11/b ... -2k22.html
A zanimljivo je to što je i jedno od najvećih razočaranja oktobra takođe horor, i to klasični (i prekomerno raspričani) Mark of the Vampire (Tod Browning, 1935), koji više deluje kao neka sprdačina sa žanrom.
Horortobar
Odlično!
Moram da pitam, gde nalaziš preporuke za ove evropske i ine arthouse filmove?
Moram da pitam, gde nalaziš preporuke za ove evropske i ine arthouse filmove?
I live in the weak and the wounded, Doc
Horortobar
Na Karagargi. A imam i na fejsu dosta kritičara i filmofila među prijateljima od njih često saznam za neke filmove.
Konkretno, ovaj prvi na listi može da se odgleda i na onom (ruskom?) VK sajtu odakle je i kopija koju sam ja našao na Karagargi.
https://vk.com/video409605324_456239198