TOP 2017.
Moderator: Dybuk
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
TOP 2017.
Hocu. I The Lobster i Sacred Deer su mi odlicni, tako da verujem da me ocekuju prijatni trenuci uz Jorgosa
- Al'Eksandar
- Posts: 532
- Joined: Sat Sep 09, 2017 4:36 pm
TOP 2017.
Prosetaj se do bioskopa... :- )
- son of man
- Posts: 94
- Joined: Sat Sep 16, 2017 12:08 pm
TOP 2017.
Nema da se skine taj killing of a sacred dear?
TOP 2017.
mislim da ne, treba sačekati još malo.son of man wrote: ↑Nema da se skine taj killing of a sacred dear?
ja sam našla nešto, ali je fejk.
što je najgore, kao nadjem na putlockeru strim, i to prevara - traže logovanje pa broj računa. ne može čovek pošteno ni da kraducka danas!! [/rant]
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
TOP 2017.
Sad baš pirat ne šljaka... Inače, slabo šta ispada na torentu ili ja ne vidim
Možda neku temu gingerovsku, bar za ove jače naslove... Može i potražnja i rilisovi 2 in 1.
Ja imam kao neki spisak šta čekam, jel moguće ništa nije procurilo...
Možda neku temu gingerovsku, bar za ove jače naslove... Može i potražnja i rilisovi 2 in 1.
Ja imam kao neki spisak šta čekam, jel moguće ništa nije procurilo...
TOP 2017.
da, pirat lagano umirePizzobatto wrote: ↑Sad baš pirat ne šljaka... Inače, slabo šta ispada na torentu ili ja ne vidim
Možda neku temu gingerovsku, bar za ove jače naslove... Može i potražnja i rilisovi 2 in 1.
Ja imam kao neki spisak šta čekam, jel moguće ništa nije procurilo...
tako se i meni čini, ciglih 10 dana nema novih torenata, a da ne pričamo o potencijalno dobrim i dugo očekivanim filmovima.
može takva neka tema, ako smatraš da će to funkiconisati ovde.
I live in the weak and the wounded, Doc
TOP 2017.
Malo sam pretumbala listu, ovako izgleda moj top 10 izbor za 2017. godinu (najviša ocena 9 najniža 7+)
Raw
Mother!
Life
The Love Witch
Hounds of Love
Split
The Killing of a Sacred Deer
The Crucifixion
It Stains the Sands Red
Get Out
hm (honorable mentions)
A Cure for Wellness
Personal Shopper
Raw
Mother!
Life
The Love Witch
Hounds of Love
Split
The Killing of a Sacred Deer
The Crucifixion
It Stains the Sands Red
Get Out
hm (honorable mentions)
A Cure for Wellness
Personal Shopper
I live in the weak and the wounded, Doc
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
TOP 2017.
Zar totalno ispao Shopper haha
Dark Song!
Another Evil!
Dark Song!
Another Evil!
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
TOP 2017.
1. Dark Song
2. A Cure for Wellness
3. Personal Shopper
4. Killing of a Sacred Deer
5. Another Evil
6. Life
7. Get Out
8. Raw
9. Better Watch Out
10. Limehouse Golem
11. Alien: Covenant
12. Split
13. Babysitter
14. Mother!
15. Mom and Dad
Imam još onaj Sleep Curse da pogledam, al to je otprilike to. Dosta solidnih, malo onih kojima ću se vraćati.
Jača ne-horor godina, a tu imam još desetak da ovjerim.
2. A Cure for Wellness
3. Personal Shopper
4. Killing of a Sacred Deer
5. Another Evil
6. Life
7. Get Out
8. Raw
9. Better Watch Out
10. Limehouse Golem
11. Alien: Covenant
12. Split
13. Babysitter
14. Mother!
15. Mom and Dad
Imam još onaj Sleep Curse da pogledam, al to je otprilike to. Dosta solidnih, malo onih kojima ću se vraćati.
Jača ne-horor godina, a tu imam još desetak da ovjerim.
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
TOP 2017.
Mom and Dad sam turio da bude 15, realno sam epilepsiju dobio od shizofrene montaže i kadriranja
Mogo je i Leatherface...
Mogo je i Leatherface...
-
- Posts: 3486
- Joined: Sat Sep 09, 2017 12:47 pm
TOP 2017.
Sleep Curse je totalni old school horor, nešto sa golemom pozadinom i zapletom što se raspetljava do kraja, sa ludim naučnikom doktorom itd uvrnutostima i malobrojnim ali interesantnim scenama horora.
Ima ođe i nečega što je Raw izbjegavao, a curse je uobičajeno vezana za događaje iz prošlosti
Sve u svemu, takav film je nedostajao u prošloj godini, nije Wailing ali jest neko 4-5 mjesto na listi.
Dybuk mož da gleda jerbo ima dr Banderasa i francuske kanibale in 1!
Ima ođe i nečega što je Raw izbjegavao, a curse je uobičajeno vezana za događaje iz prošlosti
Sve u svemu, takav film je nedostajao u prošloj godini, nije Wailing ali jest neko 4-5 mjesto na listi.
Dybuk mož da gleda jerbo ima dr Banderasa i francuske kanibale in 1!